Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Contact Center

CHYLIŃSCY Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1360 dni temu

Ogłoszenie numer: 6559722, z dnia 2022-03-16

Autoryzowany Dealer Volkswagen zatrudni osobę na stanowisko:

Koordynator Contact Center

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie działem CC - inicjowanie oraz wdrażanie rozwiązań usprawniających działania CC, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
  • pracę w systemie Call Center/CRM – monitoring jakości oraz efektywności działań, generowanie raportów
  • bieżące wsparcie pracowników – podnoszenie ich kompetencji i umiejętności sprzedażowych
  • ustalenie i zarządzanie harmonogramem działań CC,
  • tworzenie i uaktualnianie skryptów rozmów
  • tworzenie narzędzi do prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych zgodnie z potrzebami realizowanych kampanii sprzedażowych
  • współpracę z innymi działami organizacji w celu realizacji założeń programu.

Wymagania

  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Telemarketerów lub CC
  • znajomości specyfiki pracy Call Center
  • wysokiej orientacji na osiąganie wyznaczonych celów , delegowania i rozliczania zadań
  • umiejętności motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników,
  • wysokiego poziomu samodzielności w działaniu oraz zaangażowaniu w projekt
  • wysokie zdolności interpersonalne
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów.

Oferujemy

  • zatrudnienie w nowoczesnej, stale rozwijającej się firmie, reprezentującej światowego lidera w sprzedaży aut
  • umowę o pracę lub B2B
  • atrakcyjne i progresywne wynagrodzenie ściśle powiązane z realizacją celów
  • udział w innowacyjnym i ciekawym projekcie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...