Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Panasonic Marketing Europe GmbH
Warszawa
praca stacjonarna
3333 dni temu


Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Europa Środkowa i Wschodnia

Miejsce pracy: Warszawa


Panasonic Marketing Europe Oddział w Polsce poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko Koordynatora/Koordynatorki ds. Administracji Serwisowej i Infolinii.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • merytoryczne wsparcie Call Center oraz sieci serwisowej z punktu widzenia prawidłowej obsługi Klienta,
  • administrowanie bazą danych umów z autoryzowanymi partnerami serwisowymi,
  • przygotowywanie raportów KPI dla autoryzowanych partnerów serwisowych,
  • obsługa procesu wymian produktów (nadzór nad procesem podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej),
  • rozliczanie faktur kosztowych.

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale Customer Service,
  • wiedza z zakresu prawa konsumenckiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość,
  • wysoka komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • znajomość MS Excel w stopniu bardzo dobrym,
  • znajomość SAP R/3 będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo,
  • miłą atmosferę pracy w zespole.

 

 




PANASONIC MARKETING EUROPE Oddział w Polsce e-mail:
rekrutacja@eu.panasonic.com.

CV i list motywacyjny prosimy wysyłać z dopiskiem KASI/02/15/P w tytule maila.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).

Panasonic jest jednym z największych na świecie wiodących producentów sprzętu elektronicznego w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym.


Panasonic rozpoczął działalność w Polsce w 1993r. Od kwietnia 2008r. polski oddział firmy odpowiada również za operacje biznesowe w krajach bałtyckich. Od 1 kwietnia 2014r. jest również odpowiedzialny za sprzedaż i marketing na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej - łącznie 17 krajów.



Panasonic jest pracodawcą równych szans i dąży do różnorodności w miejscu pracy.

 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...