Miejsce pracy: ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa (The Park Warsaw)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
- Koordynowanie badań klienckich (zewnętrznych i wewnętrznych) oraz innych aktywności związanych z kolekcjonowaniem informacji zwrotnej (NPS, badania wewnętrzne, badania transakcyjnych) jak również wdrażanie i rozwój nowych kanałów informacji w regionie Europa;
- Koordynowanie procesu kolekcjonowania i analizy KPI operacyjnych opisujących CJE (Customer Journey Experience) klientów CEMEX w Europie;
- Koordynowanie procesu planowania działań usprawniających usługi i procesy wewnętrzne CEMEX w Europie w oparciu o zgromadzone dane, konsultacje z kluczowymi interesariuszami i współpracę z lokalnymi reprezentantami Customer Experience;
- Zapewnienie wysokiej jakości oraz ciągły rozwój i usprawnianie przeprowadzanych badań, procesów oraz rozwiązań analitycznych w regionie Europa;
- Przygotowywanie raportów oraz zaawansowanych analiz w tym statystycznych, umożliwiających lepsze zrozumienie doświadczeń i zachowań klientów w świetle świadczonych usług i sytuacji rynkowej, przygotowywanie rekomendacji wspierających strategie biznesowe CEMEX (praca z danymi ilościowymi i jakościowymi);
- Automatyzacja oraz optymalizacja obecnie wykorzystywanych rozwiązań analitycznych oraz rozwój nowych z wykorzystaniem narzędzi typu Qualtrics, Power BI, Power Apps;
- Wsparcie (koordynowanie) międzynarodowych projektów z zakresu Customer Experience, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru analitycznego, w tym wsparcie lokalnych zespołów Customer Experience;
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu koordynowanych procesów;
- Współpraca z szerokim gronem interesariuszy, w tym z Senior Management.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – Metody Ilościowe, Big Data, Ekonomia, Zarządzanie, Marketing Strategiczny);
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze analitycznym;
- Doświadczenie w przygotowywaniu raportów, analiz oraz rekomendacji strategicznych;
- Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu badań;
- Mile widziana znajomość metod statystycznych/ekonometrycznych;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, Power BI;
- Mile widziane doświadczenie w użytkowaniu narzędzi typu: Qualtrics, Power Apps;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Mile widziana znajomość procesu Design Thinking oraz Zwinnego Zarządzania Projektami.
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy
w zespole oraz otwartość na informację zwrotną; - Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz realizacji zadań zgodnie z postawionymi celami;
- Kreatywność i otwartość w proponowaniu działań i usprawnień;
- Orientacja na cele oraz chęć nauki;
- Wysoka kultura osobista.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
- Realny wpływ na działania podejmowane w firmie;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED,
Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.) - Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prace;
- Praca w systemie hybrydowym.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania