T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Jesteś ambitny i przedsiębiorczy?
Lubisz sprzedaż i kontakt z klientami?
Zapraszamy do współpracy z T-Mobile! Razem możemy więcej!
(kanał SOHO/SME)
Zakres obowiązków:
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi (call centers) w zakresie planowania i realizacji kampanii telemarketingowych oraz obsługi połączeń
- Monitorowanie systemu wynagrodzeń
- Analiza, ocena i udoskonalanie prowadzonych działań w obszarze obsługi Klientów
- Zarządzanie procesem sprzedaży
- Odpowiedzialność za realizację kampanii telemarketingowych
- Zarządzanie procesem zatrzymania Klientów
Wymagania
- Min. 2- letnie doświadczenia zdobytego na stanowisku managerskim w obszarze sprzedaży/wsparcia sprzedaży lub obsługi klienta;
- Wyższe wykształcenie
- Bardzo dobra znajomość procesów sprzedaży do klientów biznesowych;
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów ogólnofirmowych
- Umiejętności związane z zarządzaniem i motywowaniem pracowników ,
- Proaktywna postawa w zakresie poszukiwania rozwiązań;
- Orientacja na Klienta oraz wysoka skuteczność w osiąganiu celów;
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- Umiejętności analityczne oraz określania priorytetów biznesowych;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.