Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Koordynator ds. obsługi klienta

Tesco Polska Sp. z o.o.

Polkowice

158 dni temu


Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu

chcesz być częścią naszego zespołu i razem

z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Koordynator ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Polkowice

Nr Ref.: 31076/KOK/42

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.

• Wykształcenie minimum średnie
• Znajomość branży i trendów rynkowych
• Umiejętność pozyskiwania zaangażowania
• Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania

• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy
• Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
• Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy 
• Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy)
• Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 6-miesięcznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
• Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami

Twoje zgłoszenie dotrze do nas najszybciej

jeśli wypełnisz formularz on-line na stronie www.kariera.tesco.pl

Termin nadsyłania podań upływa 2018-01-30

Zobacz Nasz Profil Pracodawcy

Poznaj

Tesco Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Tesco Polska jest częścią międzynarodowej firmy o brytyjskich korzeniach. Na polskim rynku firma działa już od 20 lat zatrudniając ponad 30 000 pracowników. Tesco w Polsce to zarówno sklepy, centra dystrybucyjne jak i biuro główne wspierające operacje. Nasi pracownicy obsługują tygodniowo ponad 5 mln klientów i dbają o jak najlepszą jakość oferowanych produktów. Wspieramy ich w wykonywaniu zadań i w indywidulnym rozwoju zawodowy. Chcemy by byli dumni z tego co robią i czerpali radość ze swojej pracy.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (699)
Wałbrzych (46)
Legnica (65)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (160)
Toruń (77)
Lubelskie:
Lublin (116)
Chełm (15)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (897)
Tarnów (30)
Nowy Sącz (35)
Mazowieckie:
Warszawa (1869)
Radom (58)
Płock (37)
Opolskie:
Opole (125)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (96)
Przemyśl (17)
Podlaskie:
Białystok (83)
Suwałki (24)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (369)
Gdynia (136)
Słupsk (38)
Śląskie:
Katowice (437)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (76)
Elbląg (25)
Ełk (12)
Wielkopolskie:
Poznań (496)
Kalisz (46)
Konin (38)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (263)
Koszalin (62)
Kołobrzeg (23)
Auchan (106)
Tesco (506)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (20)
STRABAG (11)
ABB (61)
Accenture (175)
Luxoft (139)
PKO BP (361)
KPMG (37)
Orange (22)
IKEA (7)
Budimex (21)

Rekrutują z Praca.pl