Ogłoszenie numer: 9311546, z dnia 2024-10-30
Inwemer System Sp. z o.o.
Koordynator ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa
Opis stanowiska
- Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
- Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (posiadamy status Zakładu Pracy Chronionej)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
- Asertywność, Skrupulatność, Samodzielność
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pracę stacjonarną
- Pełne wsparcie oraz szkolenia podczas wdrażania
- Pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.