Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Procesów Call Center

Grupa NEUCA
Toruń
praca stacjonarna
4365 dni temu

Obecnie do naszego zespołu w Grupie NEUCA poszukujemy osoby na stanowisko:



Koordynator ds. Procesów Call Center
Miejsce pracy: Toruń Numer referencyjny: KCC/12


Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • koordynację kluczowych procesów w wybranych obszarach funkcjonowania call center,
  • kreowanie i implementowanie rozwiązań biznesowych dla telemarketingów działających w ramach Grupy,
  • analizy kluczowych danych i rekomendowanie kierunków działań,
  • opracowywanie i wdrażanie usprawnień w procesach kluczowych,
  • wspieranie kierowników telemarketingu w zakresie działań poprawiających efektywność pracowników,
  • współpracę z Marketingiem Handlowym w zakresie wdrażania strategii sprzedażowych,
  • współpracę z innymi działami firmy w zakresie monitorowania i wdrażania zmian i usprawnień w kluczowych procesach związanych z obsługą klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia w pracy w zarządzaniu i/lub w funkcjach wsparcia sprzedaży w telemarketingu,
  • doświadczenia w monitorowaniu i raportowaniu wyników pracy call center,
  • wiedzy z zakresu narzędzi teleinformatycznych stosowanych w call center,
  • bardzo dobrej znajomości MS Office, w szczególności Excel,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych.
Oferujemy:
  • pełną wyzwań pracę w dynamicznej organizacji,
  • system benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Na dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NEUCA SA zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883."
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...