Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Relacji z Klientami

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3566 dni temu

Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!

Dołącz do nas


Koordynator ds. Relacji z Klientami

Lokalizacja: Wrocław, ul. Graniczna
województwo: dolnoślaskie
Nr Ref.: KIE/7/1601/5


W LEROY MERLIN PROPONUJEMY CI:
  • pracę w międzynarodowej, stale rozwijającej się firmie, w zespole profesjonalistów i pasjonatów
  • ambitne projekty i pracę pełną wyzwań
  • pewność, że to co robisz, ma dla nas znaczenie
  • dobre warunki pracy, opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalnych
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym
  • tworzenie katalogu usług dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami
  • zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas
  • bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów
  • zarządzanie procesem reklamacji i zwrotu towarów klienta na poziomie sklepu
  • opracowanie i realizację budżetu podległego działu
  • bieżącą optymalizację struktury kosztów i usług dotyczących funkcjonowania działu
  • zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego, preferowane: marketing i zarządzanie lub PR
  • minimum 3letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym we wdrażaniu jakościowych standardów obsługi, budowaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientem
  • praktyki w zarządzaniu usługami dedykowanymi dla klienta (transport, montaż, usługi finansowe) oraz w negocjacjach kontraktów z usługodawcami
  • doświadczenia w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa przepływu środków płatniczych
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 20 osób
  • umiejętności wyznaczania celów sobie i innym, skupiania ludzi wokół wspólnego celu
  • osiągania porozumienia i akceptacji, przekonywania i negocjowania
  • zdolności do tworzenia rozwiązań w oparciu o potrzeby klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (współpraca i efektywna komunikacja)
  • biegłej znajomości obsługi oprogramowania MS Office: Word, Excel, Power Point
 

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...