Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator ds. Współpracy z Zewnętrznymi Call Center

Koordynator ds. Współpracy z Zewnętrznymi Call Center

ITI Neovision S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3704 dni temu

Platforma cyfrowa nc+, powstała w wyniku połączenia dwóch wiodących dostawców telewizyjnych: CYFRY+ i platformy n, łączy w sobie najbogatszą ofertę programową z najbardziej zaawansowaną i przyjazną technologią

Obecnie poszukujemy do Działu Zarządzania Relacjami Z Zewnętrznymi Call Center kandydatów na stanowisko:


Koordynator ds. Współpracy z Zewnętrznymi Call Center

Miejsce pracy: Warszawa, Polska

 

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
  • Nadzorowanie przebiegu projektu u zewnętrznych partnerów outsourcingowych w tym oceny pracy Konsultantów/Doradców
  • Przygotowywanie raportów zawierających wyniki zewnętrznych partnerów outsourcingowych, ich analiza w celu stałej poprawy wskaźników
  • Przygotowanie i analiza baz danych dla zewnętrznych partnerów outsourcingowych
  • Monitorowanie i analiza wyników sprzedażowych, przygotowywanie wniosków mających na celu wzrost wskaźników sprzedażowych
  • Realizacja targetu w podległej lokalizacji wskazanej przez przełożonego
  • Komunikacja z przełożonymi, partnerami outsourcingowymi oraz współpracownikami
  • Tworzenie dobrych relacji we współpracy z zewnętrznych partnerami outsourcingowymi
Nasze oczekiwania:
  • Umiejętność przygotowywania raportów
  • Umiejętność zarządzania bazami danych
  • Umiejętność pracowania pod presją czasu i wyniku
  • Nastawienie na realizację celu
  • Umiejętności analityczne
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta
  • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
  • Doświadczenie z obszaru zarządzania zespołami/projektami w branży Call Center
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w zgranym i wspierającym się zespole
  • Kulturę organizacyjną opartą na koleżeństwie i współpracy
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w strukturach firmy
  • Nowe i cenne doświadczenie zawodowe
  • Prywatną opiekę medyczna, kartę MultiSport, bezpłatny dostęp do ofert programowej nc+
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Sikorskiego 9 w bazie kandydatów do pracy w ITI Neovision S.A. i przechowywanie przez okres minimum 2 lat od daty ich otrzymania na potrzeby procesów rekrutacyjnych w ITI Neovision S.A.”.
Informujemy, że dane będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Sikorskiego 9 w celu i zakresie potrzebnym do rekrutacji prowadzonych w ITI Neovision S.A.. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Więcej informacji na temat nowej platformy cyfrowej szukaj na stronie: www.ncplus.pl
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...