Naszym klientem jest ogólnopolska sieć aptek, która aktualnie zatrudnia ponad 500 pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. zakupów strategicznych
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 15/14
Zadania:
Nr ref.: 15/14
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- preferowana znajomość branży FMCG
- mile widziane doświadczenie w zakupach farmaceutyków, suplementów diety
- samodzielność w działaniu
- praktyczna znajomość prowadzenia negocjacji handlowych
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy pod presją czasu
- ambicja i ukierunkowanie na osiąganie założonych celów
- dobra organizacja pracy
- kreatywność oraz otwartość na nowe rozwiązania
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
- prawo jazdy kat. B
- poszukiwanie, nawiązywanie współpracy oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z dostawcami
- negocjowanie cen i warunków zakupowych
- aktywne pozyskiwanie producentów do kontraktów i umów handlowych
- uczestnictwo w spotkaniach z producentami
- monitorowanie rynku dostawców, produktów i tendencji cenowych
- monitorowanie realizacji zamówień i dostaw
- bieżąca kontrola i weryfikacja poziomu zapasów magazynowych
- sporządzanie okresowych raportów i analiz
- współpraca z innymi działami (sprzedaży, marketingu)