Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
Zadania: zapewnienie obsługi technicznej placówek Grupy LUX MED w podległym regionie - woj. mazowieckie, łódzkie, podlaskie, usuwanie drobnych usterek i bieżących awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych: ślusarskich, hydraulicznych, montażowych, inne prace zlecone.
Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomością i Prowadzenia Projektów Inwestycyjnych
Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomością i Prowadzenia Projektów Inwestycyjnych
Rolmex S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1904 dni temu
dla jednej ze swoich spółek w Grupie Kapitałowej poszukuje pracownika na stanowisko:
Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomością i Prowadzenia Projektów Inwestycyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem nieruchomości,
Administrowanie budynkiem biurowym i bazarem ze zdrową żywnością,
Negocjacje warunków umów oraz nadzór nad wykonaniem budżetu,
Analizowanie projektów inwestycyjnych pod kątem ich opłacalności,
Organizacja akcji i działań marketingowych na terenie nieruchomości,
Prezentacja i wynajem sal konferencyjnych,
Obsługa firmowego konta w mediach społecznościowych,
Rozliczanie najemców ze zużycia mediów,
Obsługa finansowa obiektu i windykacja, m.in. fakturowanie zgodnie z umowami najmu, rozliczanie rocznych opłat eksploatacyjnych, współpraca z działem księgowym,
Dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,
Realizacja innych zadań administracyjno-biurowych.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe,
Min. 5 lat doświadczenia w branży nieruchomości,
Praktyczna znajomość przepisów budowlanych, oraz wiedza z zakresu analizy opłacalności inwestycji,
Znajomość programu AUTO CAD,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętności negocjacyjne,
Zaangażowanie i komunikatywność,
Znajomość pakietu MS Office,
Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
Pracę w energicznym i sympatycznym zespole
Stabilne zatrudnienie w firmie z długoletnim doświadczeniem na rynku
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
Zadania: zapewnienie obsługi technicznej placówek Grupy LUX MED w podległym regionie - woj. mazowieckie, łódzkie, podlaskie, usuwanie drobnych usterek i bieżących awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych: ślusarskich, hydraulicznych, montażowych, inne prace zlecone.