Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy. Pracuj z nami jako:
- zaplanowaniem i wdrożeniem od podstaw procesów monitorowania jakości
- bieżącą kontrolą jakości pod kątem osiągania założonych celów jakościowych i wydajności pracy
- bieżącym odsłuchem rozmów Konsultantów, ich weryfikacją i oceną pod kątem jakościowym i proceduralnym
- merytorycznym wsparciem Konsultantów
- prowadzeniem coachingów mających na celu poprawę jakości wykonywanych zadań
- tworzeniem i wdrażaniem nowych rozwiązań poprawiających efektywność na projekcie
- przygotowywaniem i aktualizacją materiałów merytorycznych/szkoleniowych dla Konsultantów
- współpracą z zespołem projektowym
- min. 1 rok doświadczenia w obszarze monitorowania jakości – warunek konieczny
- znajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobrej znajomości procesów związanych z monitorowaniem jakości
- doskonałych umiejętności organizacyjnych i planowania
- kreatywności i umiejętności poszukiwania rozwiązań
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
- bardzo dobrych umiejętności analitycznych i wyciągania wniosków
- odpowiedzialności i zaangażowania w pracę
- umiejętności obsługi pakietu MS Office, w tym programu Excel
- awans oraz możliwość rozwoju zawodowego i rozwoju kompetencji poprzez udział we wdrożeniu nowego projektu
- samodzielność i przestrzeń na tworzenie oraz wdrażanie własnych rozwiązań
- pracę dla dużej, międzynarodowej firmy oferującej pod 4 miliony produktów w 6 krajach
Poznaj
Armatis Polska
Jesteśmy firmą outsourcingową zajmującą się szeroko pojętą Obsługą Klientów dla naszych partnerów. Prowadzimy rekrutacje do pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej z językami obcymi m.in.: j.włoskim, j.niemieckim, j.angielskim, j.francuskim, j.hiszpańskim, j.portugalskim, j.ukraińskim.
Armatis to przede wszystkim ludzie.
Jeżeli szukasz swojej pierwszej pracy, pozwolimy Ci na osiągnięcie niezależności oraz zyskanie cennego doświadczenia w profesjonalnym zespole Specjalistów działających w obszarze Customer Care. Możesz zdobyć doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności, które mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Możesz poznać nowych przyjaciół. Dołącz do nas!
Jeżeli jesteś studentem i … nie chcesz poświęcać/ zaniedbywać nauki lub życia towarzyskiego, jednakże chciałbyś pracować, damy Ci szansę na pogodzenie Twoich zajęć z pracą. Możesz zarabiać pieniądze, studiować, cieszyć się z pracy, poznać nowych ludzi i zdobyć doświadczenie. Pierwszy krok zależy od Ciebie.
Jeżeli już posiadasz doświadczenie zawodowe – praca w szybko rozwijającej się firmie jak nasza zapewni Ci szansę szybszego rozwoju kariery. Z radością awansujemy nasz personel. Chcemy Cię poznać
Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu – chcesz zmienić branżę lub zawód lub też pragniesz powrócić do pracy po długiej przerwie, rozpoczęcie pracy w Armatis Polska jest łatwiejsze niż myślisz. Przywiązujemy dużą uwagę do rozwoju i szkolenia.
Czekamy na Ciebie! Do zobaczenia
Co oferujemy?
- przyjazne środowisko pracy
- szkolenia wdrażające
- możliwość dopasowania godzin pracy do Twoich innych obowiązków – elastyczne godziny, które możesz realizować również popołudniami czy w weekendy
- gwarantowaną stawkę godzinową + system premiowy uzależniony od wyników
- codzienny kontakt z żywym językiem obcym, czyli szalenie rozwijające doświadczanie!
- poznasz specyfikę różnych branż
- benefity pozapłacowe, m.in. kartę Multisport czy Ubezpieczenie na życie
Poznaj naszą ofertę!