Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należydo międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
W związku z dynamicznym rozwojem biznesu, aktualnie do obsługi naszego największego oraz kluczowego Klienta, poszukujemy ambitnych, zmotywowanych do osiągnięcia sukcesu oraz gotowych na wyzwania osób na stanowisko:
Miejsce Pracy: Błonie Pass
Zakres obowiązków:
- Realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych tylko dla jednego klienta
- Rekrutacja i selekcja kandydatów
- Budowanie bazy kandydatów dopasowanej do potencjału Klienta i planowanie działań rekrutacyjnych
- Zarządzanie zasobami Pracowników Tymczasowych; obsługa i rejestracja kandydatów
- Obsługa kadrowo –płacowa pracowników tymczasowych (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
- Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
- Przygotowywanie we współpracy z przełożonymi rekomendacji modyfikacji procesów u Klienta
- Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
- Prowadzenie kasy gotówkowej biura
- Wystawianie faktur
- Dbanie o zamówienia zakupowe i udział w codziennych pracach biura
Nasze wymagania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie rekrutacji lub administracji
- Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia)
- Wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji
- Czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
- Znajomość pakietu MS Office szczególnie mile widziana znajomość EXCEL
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Wysoka motywacja do pracy
- Nastawienie na wytrwałą realizację założonych celów
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Bogaty pakiet szkoleń przygotowujący do wykonywania obowiązków
- Wsparcie merytoryczne z zakresu rekrutacji, administracji, zarządzania projektami i procesami
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet dodatkowych benefitów
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
-
Samochód służbowy do dyspozycji, laptop, telefon komórkowy, internet bezprzewodowy