Twoja Przychodnia Szczecińskie Centrum Medyczne jest Wielospecjalistycznym Ośrodkiem Badań Klinicznych, który także specjalizuje się w badaniach komercyjnych, w tym endoskopowych. Od 10 lat prowadzimy badania kliniczne dzięki którym nasi pacjenci mają dostęp do najnowszych i innowacyjnych leków oraz metod leczenia.
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem naszych ośrodków w Szczecinie poszukujemy osób na stanowisko:
- wdrażanie i nadzorowanie badań klinicznych w ośrodku,
- prowadzenie dokumentacji badawczej zgodnie ze standardami GCP,
- współpraca z zespołem badawczym oraz monitorami badań klinicznych,
- bieżące raportowanie postępów projektów,
- przestrzeganie procedur wewnętrznych i regulacji zewnętrznych,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
- wykształcenie wyższe w obszarze biotechnologii, biologii, farmacji lub pokrewnym,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
- zdolność budowania długotrwałych relacji w środowisku badawczym.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- udział w międzynarodowych projektach badawczych,
- możliwość zdobycia wszechstronnej wiedzy i doświadczenia w zakresie badań klinicznych,
- atrakcyjny pakiet benefitów,
- przyjazne środowisko pracy w zespole profesjonalistów.
Jeśli nie posiadasz jeszcze doświadczenia na podobnym stanowisku, ale chcesz rozwijać swoją karierę zawodową w obszarze badań klinicznych nie wahaj się i aplikuj a my wszystkiego Cię nauczymy i zadbamy o Twój rozwój.
Poznaj
Grupa Twoja Przychodnia Centrum Medyczne
Twoja Przychodnia Szczecińskie Centrum Medyczne to świetnie prosperujący Ośrodek Badań Klinicznych. Naszą działalność prowadzimy od 10 lat. W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów do koordynowania badaniami klinicznymi. Poszukujemy osób młodych, nastawionych na swój rozwój, ciekawą pracę, zaangażowanie. Nie wymagamy doświadczenia na danym stanowisku, dlatego nastawiamy się na nieustanne szkolenie Naszych pracowników.