Contract Administration to jedna z największych polskich firm oferujących kompleksowe usługi z obszaru kadr i płac oraz rozwiązania technologiczne automatyzujące procesy kadrowo - płacowe. Jesteśmy obecni na rynku od ponad 30 lat i wciąż się rozwijamy. Zatrudniamy ponad 500 pracowników w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Koordynator / Koordynatorka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Zarządzanie kalendarzami członków Zarządu, oraz podróżami służbowymi,
- Sprawne zarządzanie biurami Członków Zarządu oraz nadzorowanie przepływu, korespondencji i dokumentów,
- Organizacja i protokołowanie spotkań statutowych Zarządów Grupy,
- Przygotowywanie raportów oraz prezentacji do celów Zarządu,
- Organizowanie/nadzorowanie video konferencji (salka, catering, sprawy techniczne),
- Przygotowywanie korespondencji, prezentacji oraz tłumaczenie różnych dokumentów oraz raportów (angielsko-polskie; polsko-angielskie),
- Współpraca z potrzebnymi dostawcami usług ( biuro podróży, platforma zakupowa, serwis sprzątający, notariusz, zarządca budynku),
- Współpraca z pozostałymi Departamentami w Grupie (Marketing, HR, IT, dział prawny).
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole i analizy danych,
- Motywacja do nauki i chęć rozwoju,
- Zdolność analitycznego i logicznego myślenia,
- Umiejętność wyciągania wniosków,
- Sumienność i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w zróżnicowanych projektach (praca dla różnorodnych klientów),
- Stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
- Pracę w zgranym zespole (20% naszych pracowników jest z nami związanych od ponad 10 lat!),
- Prywatną opiekę medyczną (Enel-Med),
- Kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
- Kursy językowe (angielski, niemiecki).