MERCURE WARSZAWA AIRPORT
Jeśli:
Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu autentycznych relacji oraz potrafisz o nie dbać
Potrafisz docierać do potrzeb klientów
Masz doświadczenie w sprzedaży usług lub pracowałeś w hotelu w dziale rezerwacji lub recepcji
Negocjowanie to Twoja silna strona
Lubisz analizować dane rynkowe i działania konkurencji
Lubisz dynamiczne tempo pracy i potrafisz podążać za zmianami
Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
Lubisz rozmawiać w języku angielskim
Dołącz do nas!
- Pracę w międzynarodowej sieci hotelowej
- Elastyczne godziny pracy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość uczestnictwa w programie MultiSport
- Pakiety ubezpieczeń na życie dla pracownika i członków rodziny na preferencyjnych warunkach
- Obiady pracownicze
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
Powinieneś być osobą otwartą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności. Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu i mieć z tego satysfakcję. Starasz się osiągać oczekiwane rezultaty świadcząc jak najlepsze usługi. Komunikujesz się w języku angielskim. Jesteś doskonałym organizatorem. Aktywnie pozyskujesz feedback od klientów.
Doświadczenie w hotelarstwie w segmencie MICE będzie dodatkowym atutem.
Będziesz odpowiedzialny za utrzymanie oraz poszerzanie współpracy z organizatorami szkoleń, firmami i pośrednikami. Będziesz koordynował i na bieżąco monitorował wyniki sprzedaży, przygotowywał oferty i prowadził negocjacje z klientami.
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, zaangażowania i dotychczasowego doświadczenia, aby klienci mogli cieszyć się zorientowanym na ich potrzeby podejściem, a hotel cieszył się wysokimi wskaźnikami sprzedaży usług.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.