Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator / Koordynatorka Zespołu Obsługi Pacjenta w Call Center

Koordynator / Koordynatorka Zespołu Obsługi Pacjenta w Call Center

LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1756 dni temu

                                  

 

Koordynator / Koordynatorka Zespołu Obsługi Pacjenta w Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie, nadzorowanie oraz planowanie pracy podległego zespołu;
  • Wsparcie w realizacji celów podległego zespołu;
  • Bieżące raportowanie efektywności pracy podległego zespołu;
  • Tworzenie nowych rozwiązań w celu podnoszenia efektywności realizowanych procesów;
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Pacjentó
Oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie - preferowane wyższe;
  • Min. roczne doświadczenie w pracy w zakresie telefonicznej obsługi Klienta;
  • Mile widziane doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem;
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Orientacja na osiąganie ustalanych celów oraz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
  • Praktyczna umiejętności obsługi komputera, szczególnie programów MS Office (m.in. Excel, PowerPoint);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Kreatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza za zakresu stomatologii.
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w firmie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce;
  • Szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi Klienta w dynamicznie zmieniającym się środowisku w obszarze stomatologii, otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych;
  • Owocowe dni tygodnia oraz pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi.




Administratorem danych osobowych jest LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21C. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że: w procesie rekrutacji LUX MED sp. z o.o. postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych, a w szczególności do ich poprawiania oraz usunięcia.
 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MED

Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...