Polski Czerwony Krzyż Łódzki Oddział Okręgowy największa i najstarsza w Polsce organizacja humanitarna i charytatywna poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Koordynator Okręgowy ds. Komunikacji i Pozyskiwania Dochodów
Miejsce pracy: Łódź, ul. Wysoka 44
Kluczowe Obowiązki:
- Inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu pozyskiwanie środków finansowych i rzeczowych na rzecz PCK.
- Realizacja ogólnopolskich kampanii wizerunkowych i fundraisingowych PCK.
- Promowanie działań PCK w społecznościach lokalnych.
- Koordynacja działań promocyjnych i komunikacyjnych PCK na obszarze okręgu, włączając w to działania oddziałów rejonowych, we współpracy z biurem Zarządu Głównego PCK.
- Inicjowanie i rozwój relacji ze środkami masowego przekazu.
- Obsługa social mediów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie).
- Min. 2-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu.
- Doświadczenie w przygotowywaniu projektów, raportów, analiz.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, szukanie zasobów i wzmacnianie potencjału.
- Umiejętność efektywnego organizowania pracy, samodzielność, inicjatywa.
- Bardzo dobra znajomość programów i aplikacji (Excel, Word, Teams, Outlook).
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się w mowie i na piśmie.
- Gotowość do wyjazdów służbowych i ważne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane będzie:
- Doświadczenie przy realizacji społecznych i socjalnych projektów międzynarodowych (język angielski).
- Doświadczenie pracy / działalności w organizacjach pozarządowych.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji, będącej częścią międzynarodowej federacji,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowę zlecenie,
- Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie specjalistów,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia,
- Niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań,
- Przyjazną atmosferę w pracy.