Najnowsze oferty pracy

  • Handlowiec sprzedaży bezpośredniej B2B, grupa sprzedażowa

    Emero Group Spółka Sp. z o.o.   Szczecin    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    2 dni
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Projektu Klienta Strategicznego

Schenker Sp. z o.o.
Szczecin, ul. Lubczyńska 20
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
498 dni temu
Koordynator Projektu Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Lubczyńska 20
Nr ref.: 160561_1667991571

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:
  • Organizacja transportów klienta w sposób optymalny i zgodnie z procedurami,
  • Znajdowanie najbardziej stosownej formy transportu (drogowy, lotniczy, morski, kolejowy),
  • Nadzór nad transportami oraz przewoźnikami,
  • Bieżący kontakt z klientem,
  • Wypracowywanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych,
  • Przygotowywanie raportów i analiz.
Oczekiwania wobec kandydata:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 1 rok),
  • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • Samodzielność.

Mile widziane:

  • Ukończone studia związane z logistyką i transportem,
  • Doświadczenie w pracy w branży logistycznej,
  • Znajomość metodologii Lean, continous improvement,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość rumuńskiego.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość pracy w formie telepracy (stacjonarnie, hybrydowo lub zdalnie),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Handlowiec sprzedaży bezpośredniej B2B, grupa sprzedażowa

    Emero Group Spółka Sp. z o.o.   Szczecin    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    2 dni
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.