Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Handlowego

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Gliwice, CH Forum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Bytom, CH Agora    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży (Pracownik Contact Center)

    Selgros Cash&Carry   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
  • Doradca Techniczno - Handlowy

    Eco Team Solutions sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca mobilna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 11 905 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska jeżeli nie pracowałeś nigdy w branży, Twoim pierwszym zadaniem będzie ukończenie szkolenia wdrożeniowego; pośrednictwo w sprzedaży usług z branży OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, klimatyzacje, ocieplenia, magazyny energii) pozyskiwanie nowych klientów (pozyskanie...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych; obsługę stałych klientów; nawiązywanie relacji z nowymi klientami; realizację planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; profesjonalną obsługę techniczną klientów.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa sprzedażowa przydzielonych klientów zgodnie z obowiązującą procedurą. Niezwłoczne wprowadzanie zleceń do systemu. Informowanie klientów o terminie realizacji zamówienia – najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia zamówienia....
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Pyskowice Pracownik Działu Obsługi Klienta Pyskowice
Koordynator Projektu Klienta Strategicznego

Koordynator Projektu Klienta Strategicznego

Schenker Sp. z o.o.
Pyskowice, ul. Poznańska 10
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
497 dni temu
Koordynator Projektu Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Pyskowice, ul. Poznańska 10
Nr ref.: 160561_1667991571

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:
  • Organizacja transportów klienta w sposób optymalny i zgodnie z procedurami,
  • Znajdowanie najbardziej stosownej formy transportu (drogowy, lotniczy, morski, kolejowy),
  • Nadzór nad transportami oraz przewoźnikami,
  • Bieżący kontakt z klientem,
  • Wypracowywanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych,
  • Przygotowywanie raportów i analiz.
Oczekiwania wobec kandydata:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 1 rok),
  • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • Samodzielność.

Mile widziane:

  • Ukończone studia związane z logistyką i transportem,
  • Doświadczenie w pracy w branży logistycznej,
  • Znajomość metodologii Lean, continous improvement,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość rumuńskiego.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość pracy w formie telepracy (stacjonarnie, hybrydowo lub zdalnie),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Handlowego

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Gliwice, CH Forum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Bytom, CH Agora    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży (Pracownik Contact Center)

    Selgros Cash&Carry   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
  • Doradca Techniczno - Handlowy

    Eco Team Solutions sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca mobilna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 11 905 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska jeżeli nie pracowałeś nigdy w branży, Twoim pierwszym zadaniem będzie ukończenie szkolenia wdrożeniowego; pośrednictwo w sprzedaży usług z branży OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, klimatyzacje, ocieplenia, magazyny energii) pozyskiwanie nowych klientów (pozyskanie...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych; obsługę stałych klientów; nawiązywanie relacji z nowymi klientami; realizację planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; profesjonalną obsługę techniczną klientów.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa sprzedażowa przydzielonych klientów zgodnie z obowiązującą procedurą. Niezwłoczne wprowadzanie zleceń do systemu. Informowanie klientów o terminie realizacji zamówienia – najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia zamówienia....
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.