Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator zespołu Call Center

Amperio sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1118 dni temu

Ogłoszenie numer: 4662600, z dnia 2021-05-25

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się start-up w branży fotowoltaicznej. Działamy na rynku polskim, w niedalekiej przyszłości planujemy ekspansje na rynki europejskie. W skład naszego teamu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach i budowaniu własnych biznesów.

Poszukujemy osób chcącego dołączyć do nowo powstałego start-up’u, w którym liczy się pasja, zaangażowanie i pomysłowość.

Koordynator zespołu Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem Call Center
  • Realizacja celów KPI
  • Wdrażanie oraz szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
  • Tworzenie raportów
  • Kontrolowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center - minimum 3 lata
  • Umiejętność budowania wysokich standardów pracy zespołu Call Center
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wdrażaniu nowych osób
  • Umiejętność pracy na KPI
  • Znajomość programu Excel
  • Umiejętność budowania efektywnego zespołu Call Center
  • Wysoka motywacja do działania i podejście "hands on" do rozwiązywania problemów
  • Mnóstwo entuzjazmu i chęci do pracy
  • Wykształcenie minimum wyższe - licencjat

Mile Widziane

  • Znajomość alfa vox 
  • Doświadczenie w branży OZE 

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki finansowe - 7000 zł podstawy plus atrakcyjny system prowizyjny 
  • Możliwość brania udziału w budowaniu nowej firmy - będziesz miał realny wpływ na kształtowanie naszej spółki
  • Nieograniczone możliwości awansu
  • Przyjazna atmosfera i fajny zespół młodych ludzi - wspólne grille w ogrodzie 
  • Dobra lokalizacja (róg Racławickiej i Wołoskiej) w domu wolnostojącym z ogrodem
  • Ogromna dawkę wiedzy z dziedziny Odnawialnych Źródeł Energii
  • Wsparcie wszystkich działów, które będą mogły pomóc :)
  • Praca od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy

Wynagrodzenie

Od 7000 do 9000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...