Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator zespołu Call Center

Amperio sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1672 dni temu

Ogłoszenie numer: 4662600, z dnia 2021-05-25

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się start-up w branży fotowoltaicznej. Działamy na rynku polskim, w niedalekiej przyszłości planujemy ekspansje na rynki europejskie. W skład naszego teamu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach i budowaniu własnych biznesów.

Poszukujemy osób chcącego dołączyć do nowo powstałego start-up’u, w którym liczy się pasja, zaangażowanie i pomysłowość.

Koordynator zespołu Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem Call Center
  • Realizacja celów KPI
  • Wdrażanie oraz szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
  • Tworzenie raportów
  • Kontrolowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center - minimum 3 lata
  • Umiejętność budowania wysokich standardów pracy zespołu Call Center
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wdrażaniu nowych osób
  • Umiejętność pracy na KPI
  • Znajomość programu Excel
  • Umiejętność budowania efektywnego zespołu Call Center
  • Wysoka motywacja do działania i podejście "hands on" do rozwiązywania problemów
  • Mnóstwo entuzjazmu i chęci do pracy
  • Wykształcenie minimum wyższe - licencjat

Mile Widziane

  • Znajomość alfa vox 
  • Doświadczenie w branży OZE 

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki finansowe - 7000 zł podstawy plus atrakcyjny system prowizyjny 
  • Możliwość brania udziału w budowaniu nowej firmy - będziesz miał realny wpływ na kształtowanie naszej spółki
  • Nieograniczone możliwości awansu
  • Przyjazna atmosfera i fajny zespół młodych ludzi - wspólne grille w ogrodzie 
  • Dobra lokalizacja (róg Racławickiej i Wołoskiej) w domu wolnostojącym z ogrodem
  • Ogromna dawkę wiedzy z dziedziny Odnawialnych Źródeł Energii
  • Wsparcie wszystkich działów, które będą mogły pomóc :)
  • Praca od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy

Wynagrodzenie

Od 7000 do 9000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...