Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Zespołu Contact Center

Medicover Sp. z o.o.
Kielce
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
926 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator Zespołu Contact Center
Miejsce pracy: Kielce
Centrum Kontaktu z Klientem
ul. Tarnowska 4

Poszukujemy osoby, która posiada:
  • 3 letnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim w strukturach contact center
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów- umiejętność skutecznego motywowania, wyznaczania celów, dbania o atmosferę pracy
  • doświadczenie w obsłudze klientów z sektora usług medycznych, finansowych bądź telekomunikacyjnych - mile widziane
  • samodzielność w organizacji i prowadzeniu projektów w obszarze obsługi klienta
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętności analityczne pozwalające raportować wyniki pracy zespołu i wyciągać właściwe wnioski w celu wdrażania zmian podnoszących skuteczność działania
  • skuteczność w realizacji wyznaczonych celów

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • przygotowywanie planów rozwoju dla obszaru powierzonego zespołu Contact Center Stomatologii
  • uczestniczenie w tworzeniu i wyznaczaniu standardów jakości i efektywności procesów operacyjnych oraz dbanie o realizację celów jakościowych i ilościowych
  • planowanie, pozyskiwanie i nadzorowanie projektów rekrutacyjnych wpierających realizację celów
  • zachowanie ciągłości operacyjnej procesów Contact Center
  • raportowanie operacyjne w obszarze powierzonego zespołu, dbanie o jakość danych źródłowych, raportów i analiz
  • udział w projektach strategicznych dotyczących Contact Center oraz współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi
  • planowanie i zarządzanie pracą Zespołu, poprzez efektywnie wykorzystanie posiadanych zasobów, wiedzy i kompetencji pracowników
  • dbanie o motywację Zespołu, budowanie dobrej atmosfery pracy i środowiska wspierającego się w codziennej pracy
Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w rozwijającej się w firmie w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia
  • wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe OK System) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowych „Zdrowie przez cały rok"
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.

Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.

Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...