Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Opolskiej 110 i 114 w Krakowie
- organizacja pracy podległego personelu oraz nadzór nad obsługą Pacjentów,
- sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie kasy, dbałość o wygląd placówki oraz zarządzanie grafikami,
- wsparcie Kierownika Działu w realizacji celów sprzedażowych i jakościowych,
- dokonywanie rezerwacji i rejestracji usług medycznych zamawianych przez Pacjentów,
- nadzór nad dokumentacją medyczną oraz informowanie o usługach i cenniku.
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta, mile widziane w branży medycznej,
- umiejętność delegowania zadań,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego jako dodatkowy atut,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- komunikatywność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole,
- optymistyczne usposobienie, empatia, orientacja na Klienta.
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.