specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
14 godz.
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...
Sygnity to wiodący polski dostawca rozwiązań informatycznych. Na rynku działamy już od 1991 roku. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę w ośmiu kluczowych sektorach gospodarki. Nasze rozwiązania stosuje większość banków w Polsce, wszystkie najważniejsze urzędy państwowe oraz największe koncerny energetyczne. Posiadamy biura w 15 miastach w Polsce.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
Chcesz stać się częścią czołowej firmy w branży IT?
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT. Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy.
Aplikuj do Sygnity!
U nas będziesz:
Prowadzić rejestr środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz uzganiać do zestawienia obrotów i sald;
Prowadzić rejestry zwiększeń i zmniejszeń rzeczowych aktywów trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
Naliczać amortyzację i umorzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
Analizować prawidłowości wyceny z rozliczenia przeprowadzonych inwentaryzacji;
Obsługiwać księgowania w zakresie inwestycji długoterminowych i prowadzić uzgodnienia do kont bilansowych;
Obsługiwać rozliczania i księgowania dokumentów kosztowych w ramach obowiązujących w Spółce zasad i systemów.
Jeśli masz:
3-5 lat na adekwatnym stanowisku (preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym);
Bardzo dobrą obsługę MS Excel;
Praktyczną znajomość ustawy o rachunkowości i MSR w obszarze środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, leasingu, inwestycji oraz przepisów podatkowych.
Z nami zyskasz:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Pracę w zespole ludzi otwartych i kreatywnych;
Pracę w organizacji nagradzającej zaangażowanie, współpracę i przedsiębiorczość pracowników.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
14 godz.
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...