Ogłoszenie numer: 2357442, z dnia 2019-03-25

Vimex sp. z o.o. to polska firma z długoletnią tradycją. Firma działa w branży przemysłowej w zakresie usługowym oraz w branży medycznej jako producent i dystrybutor aparatury medycznej.
Działalność w branży przemysłowej wykonywana jest (od 2002 roku) pod marką Vimex Industry.
Działalność w branży medycznej wykonywana jest (od 2006 roku) pod marką Vimex Endoscopy.
Siedziba Spółki zlokalizowana jest w Gliwicach, przy ul. Toruńska 27.
Spółka posiada Oddział w Niemczech zlokalizowany w Neuss k. Dusseldorfu, ul. Hammfelddamm 10 powołany do obsługi realizowanych kontraktów w przemyśle niemieckim.
Księgowa
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska
W związku z powstałym vacatem na stanowisku księgowa poszukujemy osoby do pracy w naszej księgowości w Gliwicach. Nasz Dział księgowy liczy 2 osoby. Prowadzącą księgi jest zatrudniona w firmie Główna księgowa. Poszukujemy osoby do pomocy w bieżącym księgowaniu dokumentów i prowadzeniu rozliczeń i uzgodnień, przygotowaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne jak i dla instytucji zewnętrznych. Posiadamy własną specyfikę księgową związaną z rozliczaniem produkcji, magazynu, prac badawczo-rozwojowych, czy dotacji, ale liczymy się z koniecznością wdrożenia i przeszkolenia nowej osoby w tym zakresie. Spółka należy do średnich przedsiębiorstw, zatrudniamy ok 75 osób.
Wymagania
- doświadczenie na stanowisku księgowej lub głównej księgowej,
- księgowanie w zakresie pełna księgowość,
- dokładność, solidność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- obsługa programu księgowego - Symfonia (Sage),
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym, w szczególności MS Office (Word, Excel),
- obsługa urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze,
- stałe godziny pracy,
- komfortowe warunki pracy (klimatyzacja pomieszczeń, duża część socjalna, dobrze wyposażone stanowiska pracy),
- dynamiczny zespół,
- możliwość nauki i rozwoju kompetencji.