specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji.
Dołącz do nas, jeśli masz doświadczenie w sprzedaży hurtowej, kontaktach z klientami zagranicznymi, spotkaniach handlowych i negocjacjach. Idealny kandydat powinien być dynamiczny i mieć sieć kontaktów branżowych w kraju i za granicą. Zadania: Osiąganie celów sprzedaży eksportowej i...
Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży hurtowej oraz pozyskiwaniu i obsłudze klienta exportowego – ta praca jest dla Ciebie. Jeśli lubisz spotykać się z klientami i negocjować – ta praca jest dla Ciebie Jeśli jesteś operatywny posiadasz kontakty z klientami w Polsce i po za Polską...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
zamawianie towarów, usług i robót budowlanych; wysyłanie zapytań ofertowych na etapie realizacji w oparciu o dokumentację projektową oraz ustalenia z Kierownikami Budów; analiza cenowa materiałów i usług w oparciu o przedłożony ówcześnie budżet budowy; kontrola postępu,...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
8 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu zakupowego zgodnie z Obowiązującą Procedurą Zakupową; zapewnienie odpowiednich materiałów, usług i substancji niezbędnych do prowadzenia badań naukowych. Prowadzenie negocjacji zakupowych; Prowadzenie wstępnej weryfikacji oraz nadzór nad zawieranymi...
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie zapytań i zamówień u dostawców, Poszukiwanie nowych dostawców, Dbałość o dokumentacje, Współpraca z menedżerami produktów, Zakup oferowanych towarów, Raportowanie postępów.
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...
realizacja procesu wyboru dostawców, w szczególności: analiza potrzeb i wymagań, analiza rynku dostawców, planowanie i prowadzenie przetargów, ewaluacja ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, wybór dostawców, przygotowywanie i negocjowanie umów, wdrażanie wynegocjowanych warunków
negocjacje i renegocjowanie warunków zamówień/umów,
stała współpraca z klientami wewnętrznymi i dostawcami
budowa strategii rozwoju grupy asortymentowej i koordynacja projektów optymalizacyjnych,
inicjowanie zmian ukierunkowanych na podniesienie efektywności obsługiwanego procesu,
raportowanie statusu i postępu realizacji prowadzonych projektów zakupowych
Wymagania
umiejętność prowadzenia projektów,
znajomość technik negocjacyjnych i doświadczenie w ich stosowaniu,
umiejętność analizy i interpretacji danych
otwartość na zmiany i koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań,
umiejętności interpersonalne w tym komunikatywność i umiejętność argumentowania
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
doświadczenie w zakupach - 2 lata, mile widziane doświadczenie w realizacji zakupów technicznych.
Oferujemy
szansę na zdobycie interesującego doświadczenia zawodowego;
wysokie standardy zarządzania, motywowania i wynagradzania pracowników;
możliwość realizacji ambicji zawodowych w rozwijającej się organizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji.
Dołącz do nas, jeśli masz doświadczenie w sprzedaży hurtowej, kontaktach z klientami zagranicznymi, spotkaniach handlowych i negocjacjach. Idealny kandydat powinien być dynamiczny i mieć sieć kontaktów branżowych w kraju i za granicą. Zadania: Osiąganie celów sprzedaży eksportowej i...
Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży hurtowej oraz pozyskiwaniu i obsłudze klienta exportowego – ta praca jest dla Ciebie. Jeśli lubisz spotykać się z klientami i negocjować – ta praca jest dla Ciebie Jeśli jesteś operatywny posiadasz kontakty z klientami w Polsce i po za Polską...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
zamawianie towarów, usług i robót budowlanych; wysyłanie zapytań ofertowych na etapie realizacji w oparciu o dokumentację projektową oraz ustalenia z Kierownikami Budów; analiza cenowa materiałów i usług w oparciu o przedłożony ówcześnie budżet budowy; kontrola postępu,...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
8 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu zakupowego zgodnie z Obowiązującą Procedurą Zakupową; zapewnienie odpowiednich materiałów, usług i substancji niezbędnych do prowadzenia badań naukowych. Prowadzenie negocjacji zakupowych; Prowadzenie wstępnej weryfikacji oraz nadzór nad zawieranymi...
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie zapytań i zamówień u dostawców, Poszukiwanie nowych dostawców, Dbałość o dokumentacje, Współpraca z menedżerami produktów, Zakup oferowanych towarów, Raportowanie postępów.
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...