Szukamy osoby, która posiada: Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Kupca w obszarze zakupów medycznych - np. jednorazowych materiałów medycznych, materiałów stomatologicznych. Umiejętność zarządzania kategorią produktową zapewniając ciągłość obsługi biznesu, z zachowaniem...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twoje Zadania: Poszukiwanie potencjalnych dostawców materiałów i usług; Udział w przygotowywaniu i wysyłaniu zapytań ofertowych i analiza ofert; Udział w zamawianiu materiałów; Rejestracja zakupów w obowiązujących systemach informatycznych; Udział w prowadzeniu procesu reklamacyjnego;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Realizacja zamówień komponentów krótko- i długoterminowych oraz organizacja dostaw. Monitorowanie stanów magazynowych i zarządzanie harmonogramami dostaw. Utrzymywanie kontaktów z dostawcami, prowadzenie negocjacji i uzgadnianie warunków współpracy. Analiza rynku dostawców i poszukiwanie...
Zadania Samodzielne prowadzenie pełnego cyklu zakupowego, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii odzieży roboczej. Wybór, kwalifikacja oraz audytowanie potencjalnych i obecnych dostawców. Skuteczne negocjacje warunków handlowych i zakupowych w celu optymalizacji kosztów. Utrzymywanie...
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Współpraca z dostawcami w kraju i za granicą (negocjacje cen, warunków handlowych i terminów dostaw) Analiza rynku, trendów oraz konkurencji w kategorii wyposażenia jadalni; Współtworzenie i rozwój asortymentu; Przygotowywanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Operacje: Dokładne i terminowe procesowanie dużego wolumenu transakcji w różnorodnych platformach/systemach operacyjnych, zgodnie z procedurami (SOPs) i Politykami Firmy. Wsparcie Zapytań: Terminowe i profesjonalne rozwiązywanie i odpowiadanie na podstawowe zapytania zgłaszane w systemach...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów. Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień. Koordynowanie transportu zamówionych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Position Purpose: The position of PO Associate is contributing to an overall efficient operations of PO department and its high standards. The objective of the role is to provide high quality of services to martkets by: timely processing high volume of incoming tickets and query resolution, keeping...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Zadania Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja strategii zakupowych firmy. Zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami. Przygotowywanie projektów umów, porozumień, aneksów oraz pełnomocnictw do weryfikacji prawnej. Samodzielne prowadzenie kompleksowych postępowań przetargowych....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Uczestnictwo w procesie zakupowym zgodnie ze strategią firmy; Pozyskiwanie ofert dla realizowanych projektów; Tworzenie tabel porównawczych ofert; Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami; Przygotowywanie zleceń i umów handlowych; Optymalizacja procesów...
Zależy Ci na tym, żeby się rozwijać, ale również pracować w przyjaznej atmosferze? Chcesz zostać częścią zespołu, w którym możesz liczyć na wsparcie i pozytywną energię? Jeśli do tego interesuje Cię praca w stabilnej firmie będącej liderem w swojej branży, to mamy idealne stanowisko dla Ciebie.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
Udział w kształtowaniu strategii zakupowej firmy
Budowanie i rozwój relacji z dostawcami
Analizę rynku, monitorowanie ofert dostawców oraz poszukiwanie nowych źródeł i kwalifikację dostawców
Prowadzenie negocjacji z dostawcami i optymalizacja warunków współpracy
Proponowanie i realizacja projektów optymalizujących proces zakupów, kosztów oraz procedur
Dołącz do naszego zespołu, jeśli posiadasz:
Doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów
Wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie kształtowania strategii zakupów oraz relacji z dostawcami kluczowymi
Umiejętność posługiwania się j. angielskim lub niemieckim
Wykształcenie wyższe
Zaawansowane kompetencje interpersonalne
Wiedzę na temat technik negocjacyjnych
Jesteś osobą zaangażowaną, samodzielną w działaniu i wyróżniającą się własną inicjatywą
Za posiadane doświadczenie w branży stolarki okienno-drzwiowej masz u nas dodatkowego plusa!
Pracując u nas możesz liczyć na:
atrakcyjne wynagrodzenie
umowę o pracę
pakiet opieki medycznej
dofinansowanie karty MultiSport
rabaty na produkty firmowe oraz na usługi i towary oferowane przez naszych Partnerów
stołówkę pracowniczą*
Pracowniczy Program Emerytalny
benefity dla rodziców**
* dotyczy lokalizacji Kornice
** wyprawka dla noworodka, paczki mikołajkowe dla dzieci
Szukamy osoby, która posiada: Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Kupca w obszarze zakupów medycznych - np. jednorazowych materiałów medycznych, materiałów stomatologicznych. Umiejętność zarządzania kategorią produktową zapewniając ciągłość obsługi biznesu, z zachowaniem...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twoje Zadania: Poszukiwanie potencjalnych dostawców materiałów i usług; Udział w przygotowywaniu i wysyłaniu zapytań ofertowych i analiza ofert; Udział w zamawianiu materiałów; Rejestracja zakupów w obowiązujących systemach informatycznych; Udział w prowadzeniu procesu reklamacyjnego;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Realizacja zamówień komponentów krótko- i długoterminowych oraz organizacja dostaw. Monitorowanie stanów magazynowych i zarządzanie harmonogramami dostaw. Utrzymywanie kontaktów z dostawcami, prowadzenie negocjacji i uzgadnianie warunków współpracy. Analiza rynku dostawców i poszukiwanie...
Zadania Samodzielne prowadzenie pełnego cyklu zakupowego, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii odzieży roboczej. Wybór, kwalifikacja oraz audytowanie potencjalnych i obecnych dostawców. Skuteczne negocjacje warunków handlowych i zakupowych w celu optymalizacji kosztów. Utrzymywanie...
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Współpraca z dostawcami w kraju i za granicą (negocjacje cen, warunków handlowych i terminów dostaw) Analiza rynku, trendów oraz konkurencji w kategorii wyposażenia jadalni; Współtworzenie i rozwój asortymentu; Przygotowywanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Operacje: Dokładne i terminowe procesowanie dużego wolumenu transakcji w różnorodnych platformach/systemach operacyjnych, zgodnie z procedurami (SOPs) i Politykami Firmy. Wsparcie Zapytań: Terminowe i profesjonalne rozwiązywanie i odpowiadanie na podstawowe zapytania zgłaszane w systemach...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów. Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień. Koordynowanie transportu zamówionych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Position Purpose: The position of PO Associate is contributing to an overall efficient operations of PO department and its high standards. The objective of the role is to provide high quality of services to martkets by: timely processing high volume of incoming tickets and query resolution, keeping...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Zadania Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja strategii zakupowych firmy. Zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami. Przygotowywanie projektów umów, porozumień, aneksów oraz pełnomocnictw do weryfikacji prawnej. Samodzielne prowadzenie kompleksowych postępowań przetargowych....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Uczestnictwo w procesie zakupowym zgodnie ze strategią firmy; Pozyskiwanie ofert dla realizowanych projektów; Tworzenie tabel porównawczych ofert; Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami; Przygotowywanie zleceń i umów handlowych; Optymalizacja procesów...