Zakres obowiązków: opracowywanie zapytań ofertowych do dostawców oraz analiza i negocjacja cen/warunków współpracy; zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w podległych kategoriach, bieżące analizy stanów magazynowych; optymalizacja kosztów zakupu w ramach przydzielonych grup...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego. Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego w Białymstoku została założona w 1991 roku. Inicjatorem i pomysłodawcą wspólnych działań były największe Spółdzielnie Mleczarskie funkcjonujące i zlokalizowane na terenie Podlasia. Nasz kapitał jest w 100% Polski, a właścicielami firmy są rolnicy będący producentami mleka.
Zakres obowiązków: opracowywanie zapytań ofertowych do dostawców oraz analiza i negocjacja cen/warunków współpracy; zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w podległych kategoriach, bieżące analizy stanów magazynowych; optymalizacja kosztów zakupu w ramach przydzielonych grup...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego. Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...