- Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
- Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
- Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
- Organizacja spotkań i działań zespołowych
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Programy rozwojowe, coaching i mentoring
- Prywatną opiekę medyczną
- Integracje i wydarzenia zespołowe
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.