Lider Zespołu Obsługi Klienta

Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.

Poznań

8 dni temu

Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.

Lider Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań

 

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
  • rozwój, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
  • udział w procesach rekrutacyjnych, wdrażanie nowych pracowników,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów, a także planowanie, tworzenie i udoskonalanie standardów,
  • realizację planu oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności podległego zespołu doradców,
  • budowanie i utrzymanie trwałych biznesowych relacji z Klientami i partnerami strategicznymi firmy,
  • doradztwo w zakresie świadczonych usług,
  • opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy,
  • czynny udział w procesie reaktywacji umów wygasających,
  • przedłużanie umów i poszerzanie współpracy z Klientami,
  • samodzielne tworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Klienta,
  • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów,
  • współpracę z pozostałymi działami w firmie celem zwiększenia potencjału sprzedażowego Grupy.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
  • posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w agencji reklamowej/interaktywnej lub w branży pokrewnej,
  • posiadasz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu zespołem doradców,
  • wykazujesz się praktyczną umiejętnością prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
  • potrafisz identyfikować potrzeby Klientów,
  • z łatwością nawiązujesz relacje biznesowe,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki,
  • jesteś samodzielny w działaniu i dobrze organizujesz własną pracę,
  • jesteś wytrwały i zmotywowany do realizacji celów.
Co oferujemy?
  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.

Poznaj

Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.

Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta