Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Lider zespołu sprzedażowego

XTG S.A.
Wrocław
pracownik fizyczny
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
967 dni temu

Ogłoszenie numer: 5162514, z dnia 2021-08-04

Od 2009 roku zmieniamy świat dystrybucji urządzeń mobilnych, jak również z branży AGD i beauty - i nie stoimy w miejscu. Wciąż poszerzamy nasze portfolio produktów m.in. o obszar IT (hardware) oraz fotowoltaikę, zapewniając naszym Klientom coraz bardziej komplementarne wsparcie ich biznesu. Kieruje nami ambicja, by tworzyć najlepsze, globalne centrum zakupowe zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. I choć pracujemy z najnowocześniejszymi technologiami, sukcesy i ciągły rozwój zawdzięczamy przede wszystkim ludziom.

 

Stworzyliśmy i stale rozwijamy różnorodny, wielokulturowy zespół osobowości, które wykorzystując swoje możliwości i realizując talenty skutecznie prowadzą XTG przez dynamiczny rynek. Codziennie witamy i pozdrawiamy się w kilkunastu językach, wspólnie budując miejsce, w którym każdy czuje się dobrze – jako ważna i ceniona część zespołu, otoczona wsparciem i życzliwością.

 

Dołącz do świata XTG – jako klient lub część zespołu. Zapraszamy do kontaktu – jesteśmy zawsze do twojej dyspozycji.

 

Lider zespołu sprzedażowego

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie niewielkim zespołem (do 10 osób) Specjalistów ds. Sprzedaży Międzynarodowej,
  • tworzenie strategii i rozwiązań, które wpłyną pozytywnie na wyniki sprzedażowe,
  • inspirowanie zespołu do działania oraz rozwijanie potencjału pracowników,
  • przeprowadzanie analiz oraz raportowanie efektywności zrealizowanych zadań,
  • poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w obszarze sprzedaży, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań,
  • monitorowanie i analizowanie danych dotyczących kontrahentów, sprzedaży oraz optymalizacja asortymentu,
  • praca na drugiej zmianie od godziny 16:00-24:00,

Wymagania

  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1 (wymagane),
  • umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i rozliczania pracy teamu,
  • praktyczne doświadczenie w zarządzaniu wielokulturowym zespołem,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • mile widziana znajomość systemu COMARCH,
  • pozytywna energia, nastawienie i zapał do pracy oraz otwartość na pracę w dynamicznym środowisku pracy,

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do dotychczasowego doświadczenia,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;