Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
DAMBAT Jastrzębski S.K.A.Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Logistics Management Assistant
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/REJ/LMA
Zarządzanie zwrotami zamówień, zamówieniami odrzuconymi przez klientów oraz zwrotami przeterminowanych zamówień do magazynu
Zarządzanie procesem akceptacji zwrotów konsumenckich, generowanie raportów oraz podejmowanie akcji niezbędnych do wystawiania korekt dla naszych klientów
Zarządzanie procesem przyjmowania zwrotów oraz zamówień odrzuconych przez klientów z powodów jakościowych
Zarządzanie dostawą zamówień odrzuconych w systemie3PL WMS
Zmienianie statusu podległych SKU (z nieograniczonych na zablokowane) oraz zmienianie statusu SKU (z zablokowanych na nieograniczone)
Znajomość języka angielskiego
Mile widziana znajomość języka rumuńskiego (ale nie jest to warunek konieczny!)
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku
Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Komunikatywność
Sumienność
Umiejętność pracy z systemami
Atrakcyjne wynagrodzenie – stawkę 20 zł brutto/h
Umowę o pracę
Pracę w stałych godzinach 8:30-16:45
Możliwość korzystania z karty medycznej oraz karty sportowej
Możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
DAMBAT Jastrzębski S.K.A.Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.