Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center ds. sprzedaży

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Warszawa
praca stacjonarna
3750 dni temu


 

ICAN Institute jest wydawcą polskiej edycji Harvard Business Review, najbardziej prestiżowego magazynu menedżerskiego na świecie i wyłącznym przedstawicielem Harvard Business Publishing Corporation w Polsce. Doradzamy firmom we wdrażaniu strategii i w podnoszeniu efektywności operacyjnej. Jesteśmy autorami wiodących programów rozwojowych dla zarządów firm i menedżerów wysokiego szczebla, korzystając z wzorcowych rozwiązań i metody studiów przypadków Harvard Business School. Jesteśmy też organizatorami wielu projektów konferencyjnych adresowanych do kadry kierowniczej. Pracujemy z zarządami największych organizacji działających w Polsce.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy
poszukujemy wyjątkowej osoby, która dołączy do nas jako:


Manager Call Center ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/02/14

Zadania:

  • realizacja planów sprzedaży oraz wyznaczonych celów
  • zarządzanie i rozwój podległej struktury sprzedaży
  • wdrażanie standardów obsługi i sprzedaży
  • stały rozwój strategii sprzedażowej w zarządzanym obszarze
  • motywowanie, rozliczanie i kontrola podległych pracowników
  • tworzenie raportów i analiz dotyczących sprzedaży
  • współpraca z innymi działami firmy
  • dbanie o rozwój i jakość podległego zespołu

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • minimum 3 lat doświadczenia oraz udokumentowanych sukcesów w zarządzaniu
  • doświadczenia w zarządzaniu call center
  • wiedzy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta
  • wysoko rozwiniętych zdolności myślenia analitycznego oraz koncepcyjnego
  • zdolności przywódczych, interpersonalnych oraz organizacyjnych
  • umiejętności wyznaczania celów do realizacji, delegowania zadań
  • systematyczności i konsekwencji w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej
  • poczucia odpowiedzialności za zespół oraz za realizację planów sprzedaży
  • umiejętności podejmowania ważnych decyzji oraz pracy pod presją czasu

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko
  • możliwość współtworzenia rozwijających się struktur sprzedaży
  • uczestniczenie w interesujących projektach sprzedażowych i szkoleniowych
  • dostęp do najwyższej jakości wiedzy Harvard Business Publishing
  • możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 Poz. 883)”.
 

Podobne oferty

  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu, Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...
  • Dyrektor Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Praca.pl   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działów sprzedaży i obsługi klienta w dwóch firmach. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Kontrola wykonania budżetu i kosztów. Śledzenie wyników i jakości obsługi, poprawa błędów. Motywowanie zespołów do pracy. Budowanie długotrwałych...