Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center ds. sprzedaży

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Warszawa
praca stacjonarna
4287 dni temu


 

ICAN Institute jest wydawcą polskiej edycji Harvard Business Review, najbardziej prestiżowego magazynu menedżerskiego na świecie i wyłącznym przedstawicielem Harvard Business Publishing Corporation w Polsce. Doradzamy firmom we wdrażaniu strategii i w podnoszeniu efektywności operacyjnej. Jesteśmy autorami wiodących programów rozwojowych dla zarządów firm i menedżerów wysokiego szczebla, korzystając z wzorcowych rozwiązań i metody studiów przypadków Harvard Business School. Jesteśmy też organizatorami wielu projektów konferencyjnych adresowanych do kadry kierowniczej. Pracujemy z zarządami największych organizacji działających w Polsce.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy
poszukujemy wyjątkowej osoby, która dołączy do nas jako:


Manager Call Center ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/02/14

Zadania:

  • realizacja planów sprzedaży oraz wyznaczonych celów
  • zarządzanie i rozwój podległej struktury sprzedaży
  • wdrażanie standardów obsługi i sprzedaży
  • stały rozwój strategii sprzedażowej w zarządzanym obszarze
  • motywowanie, rozliczanie i kontrola podległych pracowników
  • tworzenie raportów i analiz dotyczących sprzedaży
  • współpraca z innymi działami firmy
  • dbanie o rozwój i jakość podległego zespołu

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • minimum 3 lat doświadczenia oraz udokumentowanych sukcesów w zarządzaniu
  • doświadczenia w zarządzaniu call center
  • wiedzy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta
  • wysoko rozwiniętych zdolności myślenia analitycznego oraz koncepcyjnego
  • zdolności przywódczych, interpersonalnych oraz organizacyjnych
  • umiejętności wyznaczania celów do realizacji, delegowania zadań
  • systematyczności i konsekwencji w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej
  • poczucia odpowiedzialności za zespół oraz za realizację planów sprzedaży
  • umiejętności podejmowania ważnych decyzji oraz pracy pod presją czasu

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko
  • możliwość współtworzenia rozwijających się struktur sprzedaży
  • uczestniczenie w interesujących projektach sprzedażowych i szkoleniowych
  • dostęp do najwyższej jakości wiedzy Harvard Business Publishing
  • możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 Poz. 883)”.
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...