Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

G-Force Sp. z o.o
Łódź
praca stacjonarna
2859 dni temu

G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.

Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.

Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.


Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:

Manager Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: MENCC/LD/2017
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie wydajnością podległego zespołu, w celu osiągania wysokich wyników
  • Zapewnienie obsługi klienta o najwyższym standardzie
  • Opracowywanie usprawnień
  • Szybka identyfikacja wszelkich negatywnych tendencji i podejmowanie działań naprawczych w odpowiednim czasie
  • Monitorowanie pracy zespołów i wdrażanie ulepszeń, jeśli istnieje taka konieczność
  • Codzienne spotkania z menadżerami w celu omówienia pracy zespołów
  • Motywowanie i zapewnienie wsparcia dla menadżerów zespołów
  • Koordynacja rekrutacji nowych pracowników
  • Zapewnienie odpowiednich szkoleń
  • Identyfikacja talentów w zespołach i zapewnienie odpowiedniego rozwoju
  • Opracowywanie systemu nagród dla pracowników
  • Zapewnienie przyjaznego środowiska pracy
  • Tworzenie raportów dotyczących wyników i pracy zespołu
  • Zarządzanie budżetem i kontrolowanie
  • Osiąganie wysokich wyników w zespołach
Wymagania: 
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu dużym zespołem 60-150 osób (najchętniej w branży contact/call center)
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w prognozowaniu i planowaniu
  • Znajomość systemów CRM i oprogramowania Call Center
  • Doświadczenie w realizacji SLA i KPI
  • Zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność zarządzania czasem i określania priorytetów
  • Umiejętność tworzenia przyjaznego środowiska pracy
  • Doświadczenie w tworzeniu nowych procesów i procedur
  • Silne umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Silne umiejętności coachingowe
  • Wiedza HR - zrozumienie prawa pracy i przepisów dotyczących zatrudnienia
Nasz klient oferuje: 
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • Kartę sportową Multisport
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Możliwość ciągłego rozwoju w strukturach firmy
  • Programy coachingowe i mentoring
  • Owocowe poniedziałki
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy G-Force Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul.Obrzeżnej 5 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...