Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

Krakowski Instytut Technologii Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3799 dni temu

Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, dużej sieci serwisowej związanej z rynkiem Telecom, poszukujemy osoby na stanowisko:



Manager Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/WAR/06/15


Zakres głównych obowiązków:
  • planowanie strategii i organizacja pracy działu w ramach planów budżetowych oraz ustalonych standardów jakości;
  • rozwój procedur, procesów i narzędzi Obsługi Klienta w zakresie infolinii obsługi posprzedażnej oraz reklamacji;
  • efektywne zarządzanie pracą konsultantów w Call Center, bieżące nadzorowanie i raportowanie pracy zespołu i działu;
  • motywowanie i wspieranie podległego zespołu;
  • realizacja założonych wskaźników obsługi klienta zgodnie z ustalonymi standardami;
  • przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych dotyczących projektu;
  • podejmowanie działań podnoszących jakość obsługi, efektywność oraz poziom satysfakcji Klienta;
  • zarządzanie kontaktami z klientami.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - 2 - 5 lat;
  • mile widziana znajomość branży finansowej lub ubezpieczeniowej;
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych;
  • doświadczenie w projektowaniu procesów i standardów Obsługi Klienta;
  • doskonałe umiejętności interpersonalne - łatwość w budowaniu relacji oraz współpracy w dynamicznym, młodym środowisku pracy;
  • umiejętność motywowania, wyznaczania celów i nadzorowania pracy zespołu;
  • umiejętność delegowania zadań oraz rozliczania z efektów ich wykonania;
  • wysokie zdolności analityczne;
  • nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kategorii „B”;
  • dobra znajomość języka angielskiego.
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...