Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager działu Obsługi Klienta

Simply Market
Wrocław
praca stacjonarna
3468 dni temu

 Elea Polska Sp. z o.o., należąca do Auchan Retail Polska (ponad 302 000 pracowników na całym świecie) jest właścicielem sieci supermarketów SIMPLY Market.
W Polsce sieć zatrudnia ponad 1200 osób i w związku z planowanym dalszym rozwojem, poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Manager działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: Dział_Wrocław

 

 





Dołącz do Nas już dziś !!!

 

 

 

 

 



„W Simply każdy zawód jest zdefiniowany poprzez swoją misję”

 

 

 

 

 



„Każdy pracownik ma możliwość rozwoju osobistego”

 

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy podległego działu
  • wspieranie Kierownika Sklepu w zarządzaniu sklepem, także w zakresie szkolenia podległego zespołu
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
  • budowanie lojalności klienta
  • zarządzanie środkami finansowymi sklepu
  • administrowanie dokumentacją związaną z działalnością sklepu i zatrudnionym personelem
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (wymagającym bezpośredniego kontaktu z klientem) w sieciach handlowych
  • wykształcenie minimum średnie
  • dobra znajomość specyfiki handlu w sieciach handlowych
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
  • zorientowanie na wynik, zaangażowanie
  • energia, inicjatywa i chęć uczenia się
  • dyspozycyjność
Oferujemy:
  • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość otrzymania umowy na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • wynagrodzenie oraz dodatkowo system premiowania
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym: bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, bony dla dzieci z okazji Mikołajek, bony dla dzieci w wieku szkolnym, dofinansowanie do letniego wypoczynku, dofinansowanie do żłobka i przedszkola, karty żywieniowe, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
  • bezpłatny pakiet opieki medycznej w tym: nieograniczony dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, laryngologa, dermatologa, ginekologa, okulisty, możliwość wykonania badania USG piersi, cytologii oraz szczepienia przeciwko grypie
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Poznaj

Auchan Polska Sp. z o.o.

Auchan to wielkoformatowa sieć handlowa, w której od 27 lat proponujemy swoim klientom starannie wyselekcjonowaną ofertę, zapewniając im produkty dobre, zdrowe i lokalne.

W Auchan tworzymy wyjątkowe doświadczenia zakupowe naszych klientów oraz dbamy o przyjazną atmosferę wśród naszych pracowników i partnerów.

Dajemy możliwość rozwoju zawodowego w inspirującym otoczeniu oraz szansę na zdobycie cennych umiejętności.

Tworzymy atmosferę, w której szanujemy i doceniamy zaangażowanie każdego pracownika. Otwieramy drzwi do nowych wyzwań i możliwości, dając okazję do kreowania swojej ścieżki kariery.

Jeśli szukasz miejsca gdzie twoje pomysły są mile widziane, chcesz rozwijać się w przyjaznym środowisku i przyczynić się do sukcesu globalnej marki, to Auchan jest miejscem dla Ciebie.

Naszym pracownikom oferujemy bogaty pakiet benefitów:

dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi opieka stomatologiczna preferencyjne pożyczki parking dla pracowników dodatkowe świadczenia socjalne bony na święta dofinansowanie wypoczynku program rekomendacji pracowników dofinansowanie do posiłków akcjonariat pracowniczy wolontariat w godzinach pracy

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...