Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Działu Obsługi Klienta

Auchan Polska Sp. z o.o.
Grójec, Aleja Niepodległości 22
kierownik/koordynator / menedżer
umowa o pracę
praca stacjonarna
437 dni temu
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (brak okresu próbnego)
  • elastyczna forma zatrudnienia (pełny, niepełny etat lub umowa weekendowa)
  • wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
  • plan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka 
  • pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)
  • grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
  • szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)
  • dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł
  • program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1200 PLN brutto
  • akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowe 
  • rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)
  • rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)
  • pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)
  • wolontariat w godzinach pracy
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • zapewnieniu profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadaniu na ich potrzeby
  • dbaniu o sprawne funkcjonowanie działu
  • wspieraniu Managera Sklepu w zarządzaniu sklepem
  • rozliczaniu kas i zarządzaniu kasą główną sklepu
  • administrowaniu dokumentacją sklepu i dokumentacją personalną 
  • zarządzaniu zespołem i organizacją jego pracy
  • motywowaniu, szkoleniu i dbaniu o ich rozwój
CZEGO POTRZEBUJESZ ABY TO REALIZOWAĆ:
  • doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
  • ukierunkowania na potrzeby klientów
  • umiejętności zarządzania zespołem i motywowaniu pracowników
  • bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i samodzielności
  • zaangażowania, odpowiedzialności i zorientowania na cel
  • energii i pozytywnego nastawienia
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
BENEFITY
Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 23 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach – hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...