- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
- Analiza i doskonalenie procesów operacyjnych w obszarze przyjęć, weryfikacji, kompletacji i wydań, ukierunkowana na zwiększenie wydajności oraz redukcję kosztów.
- Identyfikacja źródeł błędów operacyjnych, przygotowywanie rekomendacji oraz wdrażanie działań usprawniających.
- Zarządzanie oraz skuteczne wdrażanie zmian w procesach operacyjnych.
- Identyfikacja wąskich gardeł, optymalizacja kosztów procesowych oraz skracanie czasu obsługi.
- Definiowanie i wdrażanie KPI umożliwiających pomiar efektywności procesów oraz wskazanie obszarów wymagających optymalizacji.
- Raportowanie postępów wdrażanych zmian, analiza KPI oraz identyfikacja możliwości dalszej poprawy wskaźników.
- Analiza, rekomendowanie, wdrażanie oraz rozwój rozwiązań technologicznych wspierających podległe procesy operacyjne.
- Masz wykształcenie wyższe oraz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Posiadasz co najmniej 7lat doświadczenia w procesach logistycznych.
- Potrafisz analizować procesy i rekomendować skuteczne usprawnienia.
- Masz doświadczenie we wdrażaniu zmian w procesach i zarządzaniu zespołem.
- Znasz metody optymalizacji procesów, umiesz je mapować i projektować.
- Posiadasz wysokie kompetencje analityczne i dobrą znajomość Excela.
- Wyróżniają Cię silne zdolności komunikacyjne i konsekwencja w działaniu.
- Mile widziane jest doświadczenie zdobyte w środowisku produkcyjnym, szczególnie w obszarze zarządzania procesami, pracy z KPI oraz eliminacji „wąskich gardeł”.
- Masz doświadczenie w samodzielnym projektowaniu i wdrażaniu KPI oraz ich systematycznym monitoringu.
- Jesteś nastawiony/a na odpowiedzialność za proces – potrafisz pracować nad rozwiązaniami, które sama/sam stworzyłeś, budując środowisko nastawione na efektywność, standaryzację i stały pomiar wyników.
- Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem
- Kartę sportową z dofinansowaniem
- Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
- Zniżki na zakupy w Media Expert
- Program Poleceń Pracowniczych
- Bony świąteczne
- Wsparcie Fundacji Mediaexpert „Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
- Baby Expert - wyprawkę dla Twojego nowo narodzonego dziecka
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.