Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    17 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Kierownik Zespołu Call Center Wrocław
Manager zespołu Call Center z językiem niemieckim

Manager zespołu Call Center z językiem niemieckim

CCIG Group Sp. z o.o.
Wrocław
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
1594 dni temu

Wierzymy, że każdy z nas jest wartościowy, szukamy ludzi z osobowością. Uważamy, że łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. Jesteśmy przekonani, że to właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

Manager zespołu Call Center z językiem niemieckim
Do Twoich codziennych wyzwań, będzie należało między innymi:
  • Zarządzanie zespołem,
  • Rozwój doradców - prowadzenie warsztatów kompetencyjnych, coaching, przekazywanie bieżącej informacji zwrotnej,
  • Motywowanie zespołu,
  • Monitorowanie, analiza aktualnych wyników, nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
  • Przygotowanie raportów niezbędnych do analizy,
  • Współpraca z innymi działami - Działem Szkoleń oraz Działem HR,
  • Współpraca z klientem zewnętrznym.
Pasujemy do siebie, jeśli:
  • Lubisz i potrafisz dzielić się wiedzą i swoim doświadczeniem,
  • Posługujesz się językiem niemieckim na poziomie C1,
  • Potrafisz motywować innych do działania,
  • Znasz techniki sprzedażowe oraz podstawowe wskaźniki,
  • Potrafisz obsługiwać narzędzia typu Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
  • Posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz komunikatywność.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie za realizację celów,
  • Profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
  • Szeroki wachlarz benefitów, takich jak karta multisport, ubezpieczenie, pakiet medyczny Luxmed,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • Pracę w przyjaznej atmosferze,
  • Szkolenia wewnętrzne,
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
  • Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    17 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...