Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Manager zespołu sprzedażowego Call Center

Manager zespołu sprzedażowego Call Center

Confilogi Group sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
8 dni temu
Aktualnie poszukujemy Managera do zespołu konsultantów obsługujących polskich Klientów na sprzedażowej infolinii przychodzącej. 
Manager zespołu sprzedażowego Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując w #ConfilogiTeam zajmiesz się:
  • codziennym monitorowaniem oraz zarządzaniem zespołem sprzedażowym, 
  • procesami onboardingowymi, szkoleniem nowych operatorów, 
  • wspieraniem zespołu i dbaniem o prawidłowe funkcjonowanie działu, 
  • komunikacją pomiędzy innymi działami naszego CC, 
  • regularnym raportowaniem, 
  • dbaniem o efektywność pracy konsultantów obsługujących klientów polskojęzycznych, 
  • współpracą z działem szkoleń, 
  • tworzeniem oraz wdrażaniem usprawnień w procesach biznesowych w ramach partnerskiej współpracy z Dyrektorem Sprzedaży.
  • rozwijaniem własnych umiejętności, kompetencji przy pomocy Trenera Biznesu
  • analizowaniem sprzedaży oraz planowaniem strategii sprzedażowych, 
  • prowadzeniem grupowych oraz indywidualnych spotkań, również tych motywacyjnych,
Odnajdziesz się idealnie w tej roli, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, 
  • zdobyłeś/aś już doświadczenie w pracy na stanowisku Managera/ Team Leadera zespołu sprzedażowego Call Center i dalej chcesz się rozwijać, 
  • pracowałeś/aś na stanowisku telefonicznego konsultanta, feedbacku będziesz mógł udzielać na podstawie własnych doświadczeń :),
  • praca z zespołem liczącym co najmniej 30 osób nie stanowi dla Ciebie żadnej przeszkody,
  • jesteś otwarty oraz komunikatywny, z łatwością radzisz sobie z "niezręczną ciszą",
  • potrafisz zachować spokój, nawet w stresujących sytuacjach,
  • priorytetyzację zadań oraz organizację czasu masz w małym palcu, 
  • potrafisz znaleźć rozwiązanie z każdej sytuacji i podejmujesz samodzielne decyzje, 
  • jesteś Excelowym magikiem, 
  • płynnie komunikujesz się w języku polskim, mile widziana również znajomość języka obcego (angielski, czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki),
  • dyspozycyjności co najmniej 40h tygodniowo, również w weekendy (nasze Call Center pracuje 7 dni w tygodniu po 12h dziennie), 
Oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole, gdzie wszyscy gramy do jednej bramki, a atmosfera oraz komunikacja są naszym fundamentem, 
  • kompleksowe szkolenie, dzięki czemu zapoznasz się z naszymi procedurami, produktami oraz tajnikami sprzedaży,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę oraz Umowę zlecenie, 
  • po okresie próbnym wynagrodzenie podstawowe (UoP) + premię za realizację KPI (Uz), 
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz opieki zdrowotnej Medicover, 
  • 90% naszego zespołu pracuje w 100% zdalnie, Ty również masz taką możliwość, 
  • wsparcie na każdym etapie współpracy i moc wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Confilogi Group sp. z o.o.

Jesteśmy polską firmą specjalizującą się w szeroko rozumianej telefonicznej obsłudze Klienta. Naszym sercem jest prężnie działające Contact Center wspierane przez niezbędne do jego funkcjonowania działy. Jesteśmy dojrzałym start-upem, który nieustannie się rozwija- w ciągu 6 lat istnienia zdobyliśmy kilka rynków zagranicznych (czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki, serbski i kilka innych) oraz kilkukrotnie powiększyliśmy nasz team i teraz robimy to ponownie!

Podobne oferty

  • Koordynator ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
  • Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko
    5 dni
    Oczekiwania: Doświadczenie pracy z zespołem min. 10 osób; Doświadczenie w branży bankowej; Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów; Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych;...
  • Lider Call Center

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Radom, ul. Malczewskiego 24    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu, wdrażanie do pracy nowych pracowników zgodnie z obowiązującym standardem, nadzór nad merytoryczną stroną udzielanych przez pracowników informacji, nadzór na...
  • Manager działu call center

    Eagle Recruitment Group   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    12 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja krótkoterminowej i długoterminowej strategii sprzedaży; Zarządzanie działem call center (wyznaczanie celów oraz priorytetów i nadzór nad ich realizacją) Wsparcie zespołu w zakresie pozyskiwania nowych klientów i budowania trwałych...
  • Senior Operations Manager (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę
    11 godz.
    Job description: Responsible for the overall provision of the B2B sales line of Services by vendor. Serving as a point of contact between the partner, vendor, and operational team. Optimize B2B sales program operations with a focus on performance and process management to support our key strategic...
  • Team Manager ds. sprzedaży

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Center    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Oferujemy: Współpraca w oparciu o umowę o pracę. Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie. Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie. Praca zdalna na terenie Polski. Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 09:00-17:15.