Aktualnie poszukujemy Managera do zespołu konsultantów obsługujących polskich Klientów na sprzedażowej infolinii przychodzącej.
Manager zespołu sprzedażowego Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując w #ConfilogiTeam zajmiesz się:
- codziennym monitorowaniem oraz zarządzaniem zespołem sprzedażowym,
- procesami onboardingowymi, szkoleniem nowych operatorów,
- wspieraniem zespołu i dbaniem o prawidłowe funkcjonowanie działu,
- komunikacją pomiędzy innymi działami naszego CC,
- regularnym raportowaniem,
- dbaniem o efektywność pracy konsultantów obsługujących klientów polskojęzycznych,
- współpracą z działem szkoleń,
- tworzeniem oraz wdrażaniem usprawnień w procesach biznesowych w ramach partnerskiej współpracy z Dyrektorem Sprzedaży.
- rozwijaniem własnych umiejętności, kompetencji przy pomocy Trenera Biznesu
- analizowaniem sprzedaży oraz planowaniem strategii sprzedażowych,
- prowadzeniem grupowych oraz indywidualnych spotkań, również tych motywacyjnych,
Odnajdziesz się idealnie w tej roli, jeśli:
- posiadasz wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,
- zdobyłeś/aś już doświadczenie w pracy na stanowisku Managera/ Team Leadera zespołu sprzedażowego Call Center i dalej chcesz się rozwijać,
- pracowałeś/aś na stanowisku telefonicznego konsultanta, feedbacku będziesz mógł udzielać na podstawie własnych doświadczeń :),
- praca z zespołem liczącym co najmniej 30 osób nie stanowi dla Ciebie żadnej przeszkody,
- jesteś otwarty oraz komunikatywny, z łatwością radzisz sobie z "niezręczną ciszą",
- potrafisz zachować spokój, nawet w stresujących sytuacjach,
- priorytetyzację zadań oraz organizację czasu masz w małym palcu,
- potrafisz znaleźć rozwiązanie z każdej sytuacji i podejmujesz samodzielne decyzje,
- jesteś Excelowym magikiem,
- płynnie komunikujesz się w języku polskim, mile widziana również znajomość języka obcego (angielski, czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki),
- dyspozycyjności co najmniej 40h tygodniowo, również w weekendy (nasze Call Center pracuje 7 dni w tygodniu po 12h dziennie),
Oferujemy:
- pracę w zgranym zespole, gdzie wszyscy gramy do jednej bramki, a atmosfera oraz komunikacja są naszym fundamentem,
- kompleksowe szkolenie, dzięki czemu zapoznasz się z naszymi procedurami, produktami oraz tajnikami sprzedaży,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę oraz Umowę zlecenie,
- po okresie próbnym wynagrodzenie podstawowe (UoP) + premię za realizację KPI (Uz),
- dofinansowanie do karty Multisport oraz opieki zdrowotnej Medicover,
- 90% naszego zespołu pracuje w 100% zdalnie, Ty również masz taką możliwość,
- wsparcie na każdym etapie współpracy i moc wyzwań.
Poznaj
Confilogi Group sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą specjalizującą się w szeroko rozumianej telefonicznej obsłudze Klienta. Naszym sercem jest prężnie działające Contact Center wspierane przez niezbędne do jego funkcjonowania działy. Jesteśmy dojrzałym start-upem, który nieustannie się rozwija- w ciągu 6 lat istnienia zdobyliśmy kilka rynków zagranicznych (czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki, serbski i kilka innych) oraz kilkukrotnie powiększyliśmy nasz team i teraz robimy to ponownie!