kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny za: Wynik sprzedażowy: ustalanie oraz rozliczanie podległych sklepów z planów sprzedażowych, prognozowanie wyników; Utrzymywanie standardów: nadzór nad przestrzeganiem oraz egzekwowaniem standardów i procedur obowiązujących w firmie, w...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie ruchu). Dopasowywanie produktu do potrzeb...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
SIEĆ WŁASNA AEGON jest NOWEGO rodzaju projektem, z NOWEGO rodzaju podejściem, dla osób szukających NOWEGO rodzaju możliwości.
Jesteśmy międzynarodową grupą finansową dbającą o zabezpieczenie przyszłości 40 milionów Klientów w Europie, obu Amerykach i Azji. Nasz sukces w biznesie opiera się na wewnętrznej sukcesji przywództwa i rozwijaniu talentów naszych pracowników.
Menedżer ds. Rozwoju Rynku Sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: MRS/01/2013
Zakres obowiązków:
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji,
zarządzanie podległym zespołem Specjalistów,
realizacja planów sprzedaży,
opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów Firmy,
prowadzenie szkoleń twardych i miękkich.
Wymagania:
preferowane wyższe wykształcenie,
min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem Zespołem Sprzedaży,
doświadczenie w sprzedaży produktów i/lub usług,
umiejętności menedżerskie pozwalające na efektywne zarządzanie podległymi pracownikami,
znajomość dostępnych na rynku produktów bankowości detalicznej, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i/lub majątkowych,
rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Zapewniamy:
atrakcyjne warunki finansowe – w tym wysokie prowizje,
cotygodniowe wypłaty wynagrodzeń,
otwarta ścieżka kariery w międzynarodowej korporacji,
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny za: Wynik sprzedażowy: ustalanie oraz rozliczanie podległych sklepów z planów sprzedażowych, prognozowanie wyników; Utrzymywanie standardów: nadzór nad przestrzeganiem oraz egzekwowaniem standardów i procedur obowiązujących w firmie, w...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie ruchu). Dopasowywanie produktu do potrzeb...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...