Menedżer ds. szkoleń i rozwoju / Ekspert Lead
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MLJ/MCHR/07/01
Twoje zadania:
- Tworzenie i realizacja polityki szkoleń i rozwoju pracowników
- Planowanie i realizacja działań rozwojowych i szkoleń zgodnych z potrzebami organizacji oraz moderowanie działań wspierających pożądane zmiany postaw
- Współpraca z zespołami HR i biznesowymi w zakresie planowania i realizacji działań szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników
- Identyfikacja i wdrożenie planu rozwoju kompetencji adekwatnych do potrzeb organizacji
- Kierowanie pracą zespołu oraz aktywny udział w jego codziennej pracy
- Zarządzanie programem rozwoju talentów i planowaniem sukcesji
- Badanie rynku działań rozwojowych i współpraca merytoryczna z wybranymi dostawcami działań rozwojowych oraz konsultantami zewnętrznymi
- Budowanie i rozwój nowoczesnych form zarządzania wiedzą w organizacji
- Zarządzanie portfelem narzędzi diagnostycznych
- Współpraca z jednostkami globalnymi Grupy ING odpowiedzialnymi za rozwój i szkolenia
- Planowanie i monitorowanie budżetu działań rozwojowych
- Wdrożenie wytycznych dla instytucji finansowych dotyczących oceny kwalifikacji członków organu zarządzającego i osób pełniących najważniejsze funkcje w instytucji finansowej przygotowanych przez Radę Europejskiej Komisji Nadzoru Bankowego (European Banking Authority – EBA)
- Zarządzanie i administracja aplikacjami SAP HR i ILC w obszarze rozwoju
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe preferowane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii, socjologii
- Min. 7-letnie doświadczenie w budowaniu i dostarczaniu rozwiązań rozwojowych dla lub w dużych organizacjach
- Doświadczenie zawodowe w realizacji projektów rozwojowych
- Praktyczna znajomość różnych form, technik oraz metod rozwoju pracowników (m.in. mentoring, coaching, e-learning, warsztaty, symulacje, gry szkoleniowe
- Potwierdzona doświadczeniem wiedza na temat zarządzania talentami oraz budowania planów sukcesji
- Znakomita organizacja pracy własnej i zespołu
- Nastawienie na szukanie rozwiązań i ich wdrażanie
- Umiejętność budowy relacji z klientem wewnętrznym połączone z nastawieniem na realizację potrzeb biznesu
- Odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów/przekazywania trudnej informacji zwrotnej
- Proaktywność i niezależność w działaniu, umiejętność pracy zespołowej
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację na arenie międzynarodowej
- Umiejętność analitycznego myślenia, syntezy informacji, wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji
- Działanie zgodnie z wartościami bliskimi AGILE: odwaga, otwartość, transparentny styl pracy
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy