Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Prowadzenie analiz rynkowych i wewnętrznych w obszarze IT; Opracowywanie i wdrażanie strategicznych oraz taktycznych planów zakupowych dla usług i produktów IT; Negocjowanie warunków z dostawcami w celu realizacji wymagań interesariuszy; Prowadzenie projektów zakupowych od planowania po...
  • Procurement Manager

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Job Tasks: Conducts market and internal analysis; Develops strategic and tactical sourcing plans for IT services and products and implements sourcing strategies – leveraging spend and category know-how; Manages negotiates with suppliers to meet stakeholder requirements (IT services) Leads...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Zakupów Warszawa
Menedżer ds. zakupów administracyjnych i opakowań w dziale Zarządzania Kosztami

Menedżer ds. zakupów administracyjnych i opakowań w dziale Zarządzania Kosztami

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3300 dni temu

Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:


Menedżer ds. zakupów administracyjnych i opakowań w dziale Zarządzania Kosztami

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • zarządzanie kategoriami zakupów administracyjnych oraz opakowań (zakupy indirect)
  • prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami
  • sporządzanie zapytań ofertowych oraz analiza ofert
  • analiza dokumentacji technicznej
  • rozwijanie współpracy z aktualnymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych
  • poszukiwanie alternatyw i podejmowanie inicjatyw w celu obniżenia kosztów zakupowych
  • współpraca z pozostałymi działami uczestniczącymi w procesie zakupowym
  • opracowywanie "Best practice" w zarządzanym obszarze
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność prowadzenia negocjacji
  • bardzo znajomość języka angielskiego lub francuskiego
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność
  • dynamiczność i elastyczność w działaniu
  • wysokie zdolności analityczne
  • samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy własnej
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
  • możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
  • pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
  • dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
  • bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
  • szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj Profil Pracodawcy
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Carrefour Polska Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Kierownik Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Prowadzenie analiz rynkowych i wewnętrznych w obszarze IT; Opracowywanie i wdrażanie strategicznych oraz taktycznych planów zakupowych dla usług i produktów IT; Negocjowanie warunków z dostawcami w celu realizacji wymagań interesariuszy; Prowadzenie projektów zakupowych od planowania po...
  • Procurement Manager

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Job Tasks: Conducts market and internal analysis; Develops strategic and tactical sourcing plans for IT services and products and implements sourcing strategies – leveraging spend and category know-how; Manages negotiates with suppliers to meet stakeholder requirements (IT services) Leads...