Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager) Warszawa
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer relationship Manager)

Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer relationship Manager)

Brink's Global Services Poland Sp. z o.o.
Warszawa
7 500 - 9 500 zł brutto/mies.
specjalista mid / senior / ekspert
pełny etat
umowa o pracę / o pracę tymczasową
praca zdalna
rekrutacja online
538 dni temu

Ogłoszenie numer: 9078976, from 2024-06-25

Brink's Global Services Poland Sp. z o.o.

www.brinksglobal.com 

Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer relationship Manager)

Location: Warszawa

 

Job description

  • Review and research Customers’ needs and develop the best method of approach to fulfill them/ to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with Customers/Subcontractors/Agents through open and interactive communication

Take the extra mile to engage Customers
 

Day-to-Day Duties:

  • Manage large amounts of incoming e-mails and phone calls. Correspond with customers, subcontractors, airlines and agents to ensure efficiency.
  • Everyday work in specialized system (CargoWise) - keep records of Customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Oversee the entire process of international transportation - from the moment of p/u request receiving till the payment confirmation: p/u request processing, arranging of collection, customs clearance, a/f booking and delivery, billing to Customer per agreed tariffs, payment confirmation receiving.
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Handle customer requests/requirements/complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Follow the Company's communication procedures, guidelines and policies

Requirements

Education Requirements:

  • Higher education
  • Min. 3 years' experience in international logistic company
  • Fluent Polish, English and Russian languages
  • PC literacy

Essential Skills:

  • Attention to details
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
  • Excellent communication and presentation skills
  • Ability to multi-task efficiently, prioritize, and manage time effectively
  • Critical thinking abilities
  • Problem solving skills

We offer

  • Work in international company
  • Stable salary
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...