Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Zespołów Call Center

LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, al. Jerozolimske 94
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
670 dni temu
Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimske 94

Praca w Dziale Sprzedaży Indywidualnej w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Twoje zadania:
  • zarządzanie Zespołami Call Center (LUX MED Diagnostyka oraz FFS), w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
  • organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego,
  • udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży,
  • zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności,
  • rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług,
  • współpraca z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie oświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center,
  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów),
  • umiejętność współpracy i komunikacji,
  • klarowność w przekazywaniu komunikatów,
  • zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
W Grupie LUX MED tworzymy środowisko pracy, w którym każdy może czuć się sobą – niezależnie od wieku, płci czy stanu zdrowia. Nasz proces rekrutacyjny jest neutralny płciowo i zapewnia równe szanse wszystkim aplikującym.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MED 

Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...