Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Zespołu Sprzedaży

INFOR PL S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3960 dni temu

INFOR PL S.A., czołowy w kraju dostawca profesjonalnej informacji prawno-gospodarczej,
wydawca specjalistycznych czasopism (m.in. „Monitora Księgowego”, „Rachunkowości Budżetowej”, „Personelu i Zarządzania”) , wydawca serwisu internetowego www.infor.pl, oraz nowoczesnych platform internetowych: INFORFK - dla księgowych w firmach, INFORRB – dla księgowych sektora budżetowego,
INFORLEX – bazy wiedzy z zakresu podatków, rachunkowości i prawa w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:


Menedżer Zespołu Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: IN.CallManager.01.15

Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołem telemarketerów (rekrutacja konsultantów, wyznaczanie celów,  coaching, szkolenie,  ocenę i motywację)
  • odpowiedzialność za efektywną  realizację założonych celów biznesowych (sprzedażowych i jakościowych)
  • rekomendacje i wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność działań
  • przygotowywanie analiz, raportów i zestawień ilościowych oraz jakościowych na potrzeby dyrektora sprzedaży
Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem telemarketingu wydawnictwa – znajomość branży wydawniczej jest kluczowa
  • bardzo dobra znajomość specyfiki pracy w contact center/call center poparte doświadczeniem i sukcesami
  • silne nastawienie na realizację celów
  • doświadczanie w pracy z sezonowością produktów oraz projektach z dużą zmiennością merytoryczną
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • umiejętność motywowania i budowania zaangażowanego zespołu
  • dynamizm w działaniu
  • umiejętność  planowania i wyznaczania priorytetów
  • wysoko rozwinięta zdolność  analitycznego myślenia, ale również kreatywność w podejściu do realizacji zadań
Oferujemy:
  • satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny
  • pakiet socjalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...