specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
4 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Młodsza Asystentka/Młodszy Asystent Dyrektora Zarządzającego
Młodsza Asystentka/Młodszy Asystent Dyrektora Zarządzającego
Kancelaria Prawna LEXUS Spółka Komandytowa
Wrocław
praca stacjonarna
4034 dni temu
Kancelaria Prawna „Lexus“ M. Bobolewski i S-ka Spółka Komandytowa to stabilna, renomowana firma wyróżniona wieloma nagrodami oraz prestiżowym tytułami Gazeli Biznesu, Diamentu Forbes, Efektywna Firma, specjalizująca się w obsłudze banków i instytucji finansowych.
Młodsza Asystentka/Młodszy Asystent Dyrektora Zarządzającego
Miejsce pracy: Wrocław
Nr. ref.: MADZ/11/2014
Opis stanowiska:
Opieka nad masowym obiegiem dokumentów w Departamencie Windykacji Polubownej;
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
Ewidencjonowanie czasu pracy, grafików oraz planów urlopowych pracowników departamentu;
Organizacja i dokumentowanie szkoleń wstępnych i okresowych;
przygotowywanie materiałów do sprawozdań Działu, raportów, prezentacji,
Tworzenie protokołów przekazania i niszczenia dokumentacji;
Aktualizacja danych w sprawach przekazanych do Departamentu Windykacji;
Składanie zamówień na materiały biurowe;
Tworzenie raportów na potrzeby Klienta Kancelarii oraz Dyrektora Zarządzającego.
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie;
Znajomość urządzeń biurowych;
Gotowość do uczenia się;
Inicjatywa i zaangażowanie;
Umiejętność pracy w zespole;
Dobra organizacja pracy własnej;
Dokładność, odpowiedzialność i kreatywność;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word, Excel, Power Point;
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Pracę w dynamicznie rozwijającą się, stabilnej i wiarygodnej Kancelarii;
Szansę rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych przez Kancelarię Prawną „Lexus“ Spółka Komandytowa z siedzibą
we Wrocławiu przy ul. Opatowickiej 130 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
4 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...