- Chcesz być częścią najlepszego zespołu sprzedażowego w branży telekomunikacyjnej ?
- Nie masz jeszcze dużego doświadczenia w sprzedaży, ale jesteś gotowy na nowy rozdział w życiu zawodowym ?
- Posiadasz doświadczenie w telemarketingu, call center, ubezpieczeniach, obsłudze klienta lub po prostu skończyłeś edukację i szukasz pracy na etacie ?
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
- Zgłoś się ! Resztą zajmiemy się my i wszystkiego Cię nauczymy !
- Pierwsze miesiące to wdrożenie, oczywiście pod okiem naszych fachowców - wszystko Ci wyjaśnimy i nauczymy !
- Stopniowo będziesz dostawał pierwsze zadania do realizacji i będziesz przez cały czas wspierany przez doświadczonego kolegę/koleżankę
- Będziesz zajmował się sprzedażą do firm (B2B), pod okiem Lidera Zespołu Sprzedaży do chwili kiedy będziesz gotów samemu podjąć wyzwanie samodzielnej pracy !
- Z czasem staniesz się fachowcem i zdobędziesz doświadczenie w prestiżowej firmie !
- Szukasz stabilnego zatrudnienia – mamy dla Ciebie umowę o pracę
- Cenisz jasne zasady – zadbaliśmy o przejrzysty system wynagrodzeń
- Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikacje – zapewniamy bogaty system szkoleń i możliwości awansu
- Liczysz na pełne zaplecze do wykonywania swych obowiązków – zaopatrzymy Cię w niezbędne narzędzia: laptop, telefon komórkowy oraz Internet
- Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu – wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną
- Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.