Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta

Schenker Sp. z o.o.

Łódź

101 dni temu

Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: KOK/DBSI/12/2017
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • realizację zleceń międzynarodowych od Klientów i Partnerów DB SCHENKER zgodnie z procedurami
  • weryfikację i informowanie Klientów o statusach przesyłek
  • telefoniczną obsługę Klienta wg obowiązujących standardów
  • przygotowywanie wycen oraz weryfikację stawek dla Klientów
  • współpracę z innymi jednostkami firmy - znajdującymi się w kraju i zagranicą - w zakresie bieżącej obsługi Klienta (w języku polskim i angielskim)
  • realizację wskaźników jakościowych i ilościowych
Jeśli:
  • lubisz się uczyć, chcesz zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę praktyczną w branży TSL (Transport Spedycja Logistyka)
  • sprawnie posługujesz się pakietem Microsoft Office
  • swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim w mowie i piśmie (poziom B1 / B2)

jesteś osobą gotową do pracy na pełen etat w systemie zmianowym (w przedziale godzinowym: 7.00 – 19.00 od poniedziałku do piątku)

A ponadto:
  • jesteś osobą nastawioną na potrzeby Klientów
  • bierzesz odpowiedzialność za powierzone obowiązki
  • budujesz pozytywne relacje z ludźmi, lubisz pracować w zespole
  • jesteś osobą komunikatywną, otwartą na sugestie i pomysły innych ludzi
  • angażujesz się w to, co robisz i chętnie udoskonalasz jakość swojej pracy
  • aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz stałe wynagrodzenie
  • możliwość zdobycia i poszerzania wiedzy na temat specyfiki pracy w branży logistycznej w różnych działach firmy
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowo – rekreacyjnych oraz ubezpieczenia grupowego
  • kompleksowy program szkoleniowy wprowadzający w zakres obowiązków
  • różnorodne wyzwania w trakcie pracy
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego
Dziękujemy za nadesłane oferty i informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (756)
Wałbrzych (46)
Legnica (120)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (191)
Toruń (133)
Lubelskie:
Lublin (227)
Chełm (42)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (961)
Tarnów (72)
Nowy Sącz (55)
Mazowieckie:
Warszawa (2094)
Radom (190)
Płock (73)
Opolskie:
Opole (238)
Nysa (84)
Podkarpackie:
Rzeszów (143)
Przemyśl (33)
Podlaskie:
Białystok (136)
Suwałki (35)
Łomża (37)
Pomorskie:
Gdańsk (465)
Gdynia (216)
Słupsk (63)
Śląskie:
Katowice (551)
Częstochowa (178)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (149)
Elbląg (97)
Ełk (47)
Wielkopolskie:
Poznań (619)
Kalisz (91)
Konin (54)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (333)
Koszalin (94)
Kołobrzeg (47)
Auchan (90)
Tesco (244)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (14)
STRABAG (6)
ABB (106)
Accenture (248)
Luxoft (81)
PKO BP (382)
KPMG (33)
Orange (33)
IKEA (20)
Budimex (20)

Rekrutują z Praca.pl