Zadania:
- utrzymywanie relacji z Klientami firmy,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
- obsługa posprzedażowa zgodna z ustalonymi zasadami.
Oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie,
- mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem, również telefonicznej obsłudze,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodne komunikowanie,
- obsługa pakietu Office oraz programów pocztowych,
- umiejętności analityczne, odporność na stres,
- umiejętność polegająca na realizacji celów sprzedażowych,
- komunikatywność, cierpliwość, życzliwość, zdyscyplinowanie.
- Dodatki:
- Karta sportowa
- Fundusz kulturalny
- Rozwój zawodowy:
- Współpraca z ekspertami
- Dzielenie się wiedzą
- Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- System motywacyjny
- Bezpieczeństwo:
- Opieka zdrowotna
- Ubezpieczenie grupowe
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.